Live


Coldplay - Charlie Brown
酷玩樂團 - 查理布朗

Stole a key
偷了把鑰匙
Took a car downtown where the lost boys meet
開著車到了市中心,遇見了迷失的男孩們
Took a car downtown and took what they offered me
開著車到了市中心,接受了他們對我說的話
To set me free
為了解放自我
I saw the lights go down at the end of the scene
在人生劇場落幕當下我見到光芒黯淡
Saw the lights go down and standing in front of me
光芒在我眼前變得黯淡

In my scarecrow dreams
在我充滿幻想的夢裡
When they smash my heart into smithereens
當他們將我的心砸得粉碎
Be a bright red rose come bursting the concrete
我也要成為水泥地中綻放光彩的紅玫瑰
Be a cartoon heart
擁有著一顆童心
Light a fire, a fire, a spark
燃起熱情,熱情,綻放光彩
Light a fire, a flame in my heart
燃起熱情,熱情,在心中燃起熊熊熱焰
We'll run wild
我們將盡情奔放
We'll be glowing in the dark
我們將在黑暗之中綻放光芒

We'll be glowing in the dark
我們將在黑暗之中綻放光芒

All the boys, all the girls
所有的男孩們,所有的女孩們
All that matters in the world
在這世上的所有大小事
All the boys, all the girls
所有男孩們,所有的女孩們
All the madness that occurs
在這世上所有瘋狂事蹟
All the highs, all the lows
所有的高潮,所有的低潮
As the room a-spinning goes
讓小天地不斷天旋地轉
We'll run riot
我們將盡情喧鬧
We'll be glowing in the dark
我們將在黑暗之中綻放光芒

So we'll soar luminous and wired
所以我們將要盡情奔放放縱心中小宇宙
We'll be glowing in the dark
我們將在黑暗之中綻放光芒
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()