close


Live


John Legend - All of Me
約翰傳奇 - 由內而外的我

[Verse 1]
What would I do without your smart mouth?
要是沒有妳的伶牙俐齒,我該怎麼辦?
Drawing me in, and you kicking me out
讓我拜倒妳裙下,隨即將我一腳趕走
You've got my head spinning, no kidding, I can't pin you down
妳讓我暈頭轉向,我說真的,我無法綁住妳的心
What's going on in that beautiful mind
妳那美麗心靈到底怎麼了
I'm on your magical mystery ride
我正在妳神秘魔幻的愛情旅程中
And I'm so dizzy, don't know what hit me, but I'll be alright
頭暈目眩,不知是什麼擊中了我,但我會大方接受

My head's under water
我一頭栽進愛情
But I'm breathing fine
但愛的甘之如飴
You're crazy and I'm out of my mind
妳讓人超乎想像,讓我瘋狂地愛上妳

[Hook]
'Cause all of me
因為我由內而外
Loves all of you
全心愛妳所有
Love your curves and all your edges
愛妳外表曲線迷人,愛妳內在鋒芒畢露
All your perfect imperfections
愛妳所有完美的不完美
Give your all to me
將所有的妳交付給我
I'll give my all to you
我也會將我的全部託付於妳
You're my end and my beginning
妳是我的終點也是我的起點
Even when I lose I'm winning
就算我全盤皆輸我也會是贏家
'Cause I give you all of me
因為我將我的全部託付於妳
And you give me all of you, oh oh
而妳將所有的妳交付給我,噢,噢

[Verse 2]
How many times do I have to tell you
到底要我告訴妳多少次
Even when you're crying you're beautiful too
就算妳哭泣時也是那麼美麗
The world is beating you down, I'm around through every mood
這世界重重打擊了妳,我會陪妳度過每一個喜怒哀樂
You're my downfall, you're my muse
妳讓我栽在妳手上,妳是我的創作泉源
My worst distraction, my rhythm and blues
我的最佳娛樂,我的藍調旋律
I can't stop singing, it's ringing, in my head for you
我無法停下歌唱,妳的曲調,在我腦海裡播放著

My head's under water
我一頭栽進愛情
But I'm breathing fine
但愛的甘之如飴
You're crazy and I'm out of my mind
妳讓人超乎想像,讓我瘋狂地愛上妳

[Hook]
'Cause all of me
因為我由內而外
Loves all of you
全心愛妳所有
Love your curves and all your edges
愛妳外表曲線迷人,愛妳內在鋒芒畢露
All your perfect imperfections
愛妳所有完美的不完美
Give your all to me
將所有的妳交付給我
I'll give my all to you
我也會將我的全部託付於妳
You're my end and my beginning
妳是我的終點,也是我的起點
Even when I lose I'm winning
就算我全盤皆輸我也會是贏家
'Cause I give you all of me
因為我將我的全部託付於妳
And you give me all of you, oh oh
而妳將所有的妳交付給我,噢,噢

[Bridge]
Give me all of you
就將妳的一切交付給我吧
Cards on the table, we're both showing hearts
相互攤牌,彼此秀出真心
Risking it all, though it's hard
就算層層阻礙,也願擔起責任

[Hook]
'Cause all of me
因為我由內而外
Loves all of you
全心愛妳所有
Love your curves and all your edges
愛妳外表曲線迷人,愛妳內在鋒芒畢露
All your perfect imperfections
愛妳所有完美的不完美
Give your all to me
將所有的妳交付給我
I'll give my all to you
我也會將我的全部託付於妳
You're my end and my beginning
妳是我的終點,也是我的起點
Even when I lose I'm winning
就算我全盤皆輸我也會是贏家
'Cause I give you all of me
因為我將我的全部託付於妳
And you give me all of you
而妳將所有的妳交付給我

[Outro]
I give you all of me
將我的全部託付於妳
And you give me all of you, oh oh
將所有的妳交付給我,噢,噢
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()