Live


Rixton - Wait On Me
雷克斯頓樂團 - 多給我些時間

[Intro]
Wait on me
多給我些時間
I know how to love you
只有我懂如何愛妳
And I wanna love you some more
我想愛妳比更多還要多
Wait on me
多給我些時間
Come a little closer
快來到我身邊
Wanna be the one to explore
想成為唯一探索妳的人
A little trouble never hurt nobody
一點小麻煩才不會傷害到誰
Oh I wanna feel your body
噢~我想感受妳的每一吋
Wait on me, I know how to love you
多給我些時間,只有我懂如何愛妳
And I wanna love you some more
我想愛妳比更多還要多

[Verse 1]
Take it, take it
拿去吧,拿去吧
I'll give my heart to you for free girl
我將我的心奉獻給妳,女孩
Don't you break it, break it
別將我的心撕裂,撕裂
Along with every piece of me, yeah
撕裂成片片碎片,耶
I'll go the distance but not all of the way
我將佔據妳的心,但不會是這麼順利
Say what you mean to me, and mean what you say, yeah
說妳對我有什麼樣的感覺,那感覺代表了什麼,耶

I never wanna be your ex-man
我絕不願成為妳的上一任
I'll never make you feel ignored
我絕不會讓妳有被忽略的感受
You can go and find your next man
妳能自由離開去找下一位男人
But I know what you're waiting for
但我知道妳在期待什麼

[Hook]
Wait on me
多給我些時間
I know how to love you
只有我懂如何愛妳
And I wanna love you some more
我想愛妳比更多還要多
Wait on me
多給我些時間
Come a little closer
快來到我身邊
Wanna be the one to explore
想成為唯一探索妳的人
A little trouble never hurt nobody
一點小麻煩才不會傷害到誰
Oh I wanna feel your body
噢~我想感受妳的每一吋
Wait on me, I know how to love you
多給我些時間,只有我懂如何愛妳
And I wanna love you some more
我想愛妳比更多還要多
Some more
還要多
Some more
還要多

[Verse 2]
Oh, say it, say it I know there's something on your mind girl
噢,說出口,說出口,我知道妳心裡在打著什麼主意,女孩
And I hate it, hate it when you just act like you're okay, yeah
而我很討厭,討厭,妳總是裝作一切都很好的樣子,耶
I wanna be the one to know that you need, yeah
我渴望成為唯一懂妳的心,耶
I’ll listen to your heart, I know how it speaks, yeah
傾聽妳的心,貼心到妳滿意,耶

I never wanna be your ex-man
我絕不願成為妳的上一任
I'll never make you feel ignored
我絕不會讓妳有被忽略的感受
You can go and find your next man
妳能自由離開去找下一位男人
But I know what you're waiting for
但我知道妳在期待什麼

[Hook]
Wait on me
多給我些時間
I know how to love you
只有我懂如何愛妳
And I wanna love you some more
我想愛妳比更多還要多
Wait on me
多給我些時間
Come a little closer
快來到我身邊
Wanna be the one to explore
想成為唯一探索妳的人
A little trouble never hurt nobody
一點小麻煩才不會傷害到誰
Oh I wanna feel your body
噢~我想感受妳的每一吋
Wait on me, I know how to love you
多給我些時間,只有我懂如何愛妳
And I wanna love you some more
我想愛妳比更多還要多
Some more
還要多
Some more
還要多

[Bridge]
I wanna love you some more
我想愛你比更多還要多
Come closer, you know yeah, don't feel like before
快來我身邊,妳明白,這和以往不同
I'll give you what you want ‘til you want it more
我會獻上妳心中所期望的直到妳渴望更多
In your head, in your heart, like never before
在妳腦海,在妳心裡,都知道這和以往不同
If a good thing is what you're waiting for
如果妳一直在找尋的幸福就是我
Then don't you look no more
那妳就不必再尋尋覓覓了

[Hook]
Wait on me
多給我些時間
I know how to love you
只有我懂如何愛妳
And I wanna love you some more
我想愛妳比更多還要多
Wait on me
多給我些時間
Come a little closer
快來到我身邊
Wanna be the one to explore
想成為唯一探索妳的人
A little trouble never hurt nobody
一點小麻煩才不會傷害到誰
Oh I wanna feel your body
噢~我想感受到妳的每一吋
Wait on me, I know how to love you
多給我些時間,只有我懂如何愛妳
And I wanna love you some more
我想愛妳比更多還要多
Some more
還要多
Some more
還要多

[Outro]
Some more
還要多
Some more
還要多
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()