Live


Fedde Le Grand Feat. Denny White - Cinematic
Fedde Le Grand&Denny White - 繽紛多彩

[Verse 1]
Yeah, it must be fate
是,這一定是宿命
It hit me like a tidal wave
一切如潮水般不斷向我湧來
Falling in the blue
沈浸在大海中
Oh let’s sail away
噢~讓我們揚起風帆前進

Yeah, you make me move
是,妳讓我想起身行動
The step I want to take
讓我想跨出第一步
Nothing left to lose
沒什麼好失去的
Let’s dance until
讓我們盡情跳舞直到
The break of day
破曉時分

The writing on the wall
不祥之兆顯現
Is my wake up call
難道是向我發出警訊
No better time
此刻是最佳時刻
To bet it all
放手一搏
Let’s cross the line
跨出界線
Into the night
邁入險境
One conversation
勇往直前
No hesitation
毫無猶豫

[Hook]
Lost with city lights
迷失於城市五光十色的燈光之中
Makes me feel electric
讓我感到激動
None here can stop me
沒有人能阻擋我
Lost with you tonight
今晚與妳一同迷失
Feeling automatic
一切是多麼自然
Oh so cinematic
噢~如電影般繽紛多彩

[Verse 2]
Oh here we go
噢~讓我們向前進
Moving past the typical
甩掉過去自我
Losing our control
讓我們放開自我
Systematic overload
一切蜂擁而出
Yeah no need to wait
耶~無需等候
We’re moving like a hurricane
我們如龍捲風般主動出擊
I won’t let it rain
我一定會達成目標
On our summer night parade
在屬於我們的夏日夜晚宣告

Up against the wall
挺身對抗命運
Is your wake up call
難道是向妳發出訊息
No better time
此刻是最佳時刻
To bet it all
放手一搏
Let’s cross the line
跨出界線
Into the day
邁入未來
One conversation
勇往直前
With dedication
獻出所有

[Hook]
Lost with city lights
迷失於城市五光十色的燈光之中
Makes me feel electric
讓我感到激動
None here can stop me
沒有人能阻擋我
Lost with you tonight
今晚與妳一同迷失
Feeling automatic
一切進展是多麼自然
Oh so cinematic
噢~如電影般繽紛多彩

[Outro]
Oh here we go
噢~讓我們勇往直前
Oh here we go
噢~讓我們勇往直前
Oh here we go…
噢~讓我們勇往直前...

Oh here we go
噢~讓我們勇往直前
Oh here we go
噢~讓我們勇往直前
Oh here we go…
噢~讓我們勇往直前...
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()