Lucy Rose - Till the End
露西·蘿絲 - 堅持到底

[Intro]
Hold up, will you love me? Hold up
堅持到底,你會愛上我嗎?堅持到底
Hold up, will you love me? Hold up
堅持到底,你會愛上我嗎?堅持到底
Hold up, will you love me? Hold up
堅持到底,你會愛上我嗎?堅持到底
Hold up, will you love me? Hold up
堅持到底,你會愛上我嗎?堅持到底

[Verse 1]
All my fear is running out
我所有的恐懼已消失殆盡
And I feel like I survived
我感覺自己像個生還者
Cause I'm like the earth when the rain doesn't wanna fall
因為我的心就像大地久未受到雨水滋潤般撕裂
Back when I thought that I had it all
回憶過去我所擁有的一切
All my feelings flooding back for you
我所有的情感奔流回到你身上去

And I said
我曾說
Am I gonna make you mine
我是否能得到你的心?
Can I really change your mind
我能否真正改變你的心意?
Will I get it right this time
這一次我是否能讓關係回歸正軌
Will I get it right this time
這一次我是否能讓關係回歸正軌

[Hook]
And I want to believe
而我要自己相信
That I will keep fighting till the end
自己會堅持奮鬥到最後一刻
And I should have believed
而我也應該得相信
That you were much more than just a friend, a friend
你對我來說不只是朋友而已,朋友而已

Hold up, will you love me? Hold up
堅持到底,你會愛上我嗎?堅持到底
Hold up, will you love me? Hold up
堅持到底,你會愛上我嗎?堅持到底

[Verse 2]
You've been away for far too long
你離開我的時間已經過了許久
Now I'm knocking at your door
現在我卻敲著你的門
Cause you're like the chain pulling me where I shouldn't go
因為你就像枷鎖般拴著我帶領我走向不該走的方向前進
Back to the place where I'd never grow
回到那個永遠長不大的我
Something tells me that I have changed for good
冥冥之中告訴我必須成為更好的自己

And I said
我曾說
Am I gonna make you mine
我是否能得到你的心?
Can I really change your mind
我能否真正改變你的心意?
Will I get it right this time
這一次我是否能讓關係回歸正軌
Will I get it right this time
這一次我是否能讓關係回歸正軌

[Hook]
Cause I want to believe
因為我要自己相信
That I will keep fighting till the end
自己會堅持奮鬥到最後一刻
And I should have believed
而我也應該得相信
That you were much more than just a friend, a friend
你對我來說不只是朋友而已,朋友而已

Hold up, will you love me? Hold up
堅持到底,你會愛上我嗎?堅持到底
Hold up, will you love me? Hold up
堅持到底,你會愛上我嗎?堅持到底

[Bridge]
Oh won't you come back for me
噢~回到我身邊,好嗎?
I want you, I, I want you
我想要你,我,我想要你
Oh won't you come back for me
噢~回到我身邊,好嗎?
I want you, I, I want you
我想要你,我,我想要你

[Outro]
Cause I want to believe
因為我要自己相信
That I will keep fighting till the end
自己會堅持奮鬥到最後一刻
And I should have believed
而我也應該相信
That you were much more than just a friend
你對我來說不只是朋友而已
And I want to believe
我要自己相信
That I was just fighting for a friend
過去的我只是為了當朋友而奮鬥
That should have believed that we could have made it till the end, the end
要相信最終我們能修成正果,修成正果
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()