Live


Wild Cub - Thunder Clatter
Wild Cub - 響徹雲霄

[Verse 1]
I see you hidden in the night I found you
我遇見妳的那晚妳一個人躲在角落
I see you separate from the others
我發現妳獨立於其他人
Bent crooked in the light around you
讓人陶醉的光環圍繞著妳
Bathing in the sight of the others
浸浴著他人的目光

I couldn't say what I was thinking
我無法告訴妳我心裡的想法
My heart shrinking
我的心畏縮
Two sad sparks blinking in the sun
陽光下閃爍著兩顆哀傷火花
Wait one minute
等等
I had to listen for it
我得靜下心好好聆聽

[Hook]
It was hidden in the fall
我的心被深深埋在秋天
Hidden in the fall
深埋在秋天
Waiting on love to call
期待著愛情的呼喚
Hidden in the fall
深埋在秋天

[Verse 2]
I met you in the dead of winter
我在毫無生氣的冬天遇見了妳
I stood stranded in the water
當時的我陷於困境
Dug deeper than a crooked splinter
深陷的比彎曲的峽谷還要深
I turned away from all the others
獨自從所有人身邊離去

I couldn't say what I was thinking
我無法告訴妳我心裡的想法
My heart shrinking
我的心畏縮
Two sad sparks blinking in the sun
陽光下閃爍著兩顆哀傷火花
Wait one minute
等等
I had to listen for it
我得靜下心好好聆聽

[Hook]
It was hidden in the fall
我的心被深深埋在秋天
Hidden in the fall
深埋在秋天
Waiting on love to call
期待著愛情的呼喚
Hidden in the fall
深埋在秋天

[Verse 3]
Sad hopes I'd hidden under
傷心的期望著我能躲藏在
Tangled inside of me
心裡的糾結之下
You spoke like broken thunder
妳說的話像一道閃電劃破天際
Deep into the center of me
正正打在我內心深處

I couldn't say what I was thinking
我無法告訴妳我心裡的想法
My heart shrinking
我的心畏縮
Two sad sparks blinking in the sun
陽光下閃爍著兩顆哀傷火花
Wait one minute
等等
I had to listen for it
我得靜下心好好聆聽

[Hook]
It was hidden in the fall
我的心被深深埋在秋天
Hidden in the fall
深埋在秋天
Waiting on love to call
期待著愛情的呼喚
Hidden in the fall
深埋在秋天

[Outro]
I hear it call in the center of it all
我聽見我內心深處大聲喊叫著
You're the love of my life, the love of my life
妳就是我今生摯愛,今生摯愛
I hear it call in the center of it all
我聽見我內心深處大聲喊叫著
You're the love of my life, the love of my life
妳就是我今生摯愛,今生摯愛
I hear it call in the center of it all
我聽見我內心深處大聲喊叫著
You're the love of my life, the love of my life
妳就是我今生摯愛,今生摯愛
I hear it call in the center of it all
我聽見我內心深處大聲喊叫著
You're the love of my life, the love of my life
妳就是我今生摯愛,今生摯愛

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()