Coldplay - Miracles
酷玩樂團 - 奇蹟

[Verse 1]
From up above I heard
我聽見來自天堂的聲音
The angels sing to me these words
天使們對我唱出一段段歌詞
And sometimes in your eyes
有時在妳的眼眸裡
I see the beauty in the world
我見到這世界最美麗的景象

[Hook]
Oh, now I'm floating so high
噢,現在的我漂浮到天空之上
I blossom and die
從綻放光芒直到消失殆盡
Send your storm and your lightning to strike
讓妳釋放出風暴及雷電擊中
Me between the eyes
我的雙眼之間
Eyes
雙眼

[Verse 2]
Sometimes the stars decide
有時星星們決定
To reflect in puddles in the dirt
現身於塵土積水中
When I look in your eyes
當我看進妳的眼眸
I forget all about what hurts
我忘卻了所有傷痛

[Hook]
Oh, now I'm floating so high
噢,現在的我漂浮到天空之上
I blossom and die
從綻放光芒直到消失殆盡
Send your storm and your lightning to strike
讓妳釋放出風暴及雷電擊中
Me between the eyes
我的雙眼之間
And cry
哭泣著

[Bridge]
Believe in miracles
相信終會有奇蹟

[Outro]
Oh hey, I'm floating up above the world now!
噢~嘿,我現在直直飄浮到世界的最高點!
Oh hey, I'm floating up above the world now!
噢~嘿,我現在直直飄浮到世界的最高點!
Oh yeah, yeah, yeah!
噢~耶,耶,耶!
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()