Live


Years & Years - King
Years & Years - 國王

[Verse 1]
I caught you watching me under the light
光線照耀下察覺到你正注視著我
Can I realign?
能否讓你我關係更進一步?
They say it's easy to leave you behind
他們說將你拋到一旁簡直輕而一舉
I don't wanna try
我一點也不想嘗試

Cut cover, take that test
拋開包袱,坦然面對
Hold courage to your chest
鼓起勇氣讓你知道
Don't wanna wait for you
我不想一再等待
Don't wanna have to lose
我不想一再失去
All that I’ve compromised to feel another high
所有過去為了溫存所做出的妥協
I've got to keep it down tonight
今晚我不會再讓過去重演

[Hook]
Oh, I was a king under your control
噢~我曾是任你支配擺佈的國王
Oh, I wanna feel like you've let me go
噢~我要你徹底放手讓我走
So let me go
所以就讓我走

[Verse 2]
Don't you remember how I used to like being on the line
你難道不記得以前的我願意為你犧牲所有
I dreamed you dreamed of me, calling out my name
我夢想著你夢寐以求的人會是我,大聲呼喚著我的名字
Is it worth the price?
但所有的付出真的值得嗎?

Cut cover, take that test
拋開包袱,坦然面對
Hold courage to your chest
鼓起勇氣讓你知道
Don't wanna wait for you
我不想一再等待
Don't wanna have to lose
我不想一再失去
All that I’ve compromised to feel another high
所有過去為了溫存所做出的妥協
I've got to keep it down tonight
今晚我不會再讓過去重演

[Hook]
Oh, I was a king under your control
噢~我曾是任你支配擺佈的玩偶
Oh, I wanna feel like you've let me go
噢~我要讓你情願放手讓我走
So let me go
放手讓我走

[Bridge]
I had to break myself to carry on
我必須狠心堅決一個人走下去
No love and no admission
不再愛,不再受
Take this from me tonight
今晚就掙脫枷鎖
Oh let's fight, oh let's fight
噢~奮力掙脫,噢~奮力掙脫
Oh let's fight, oh
噢~奮力掙脫,噢~

[Hook]
Oh, I was a king under your control
噢~我曾是任你支配擺佈的國王
Oh, I wanna feel like you've let me go
噢~我要你徹底放手讓我走
So let me go
所以就讓我走

[Outro]
Let go, let go, let go of everything
放手,放手,就放手讓我們成為回憶
Let go, let go, let go of everything
放手,放手,就放手讓我們成為回憶
Let go, let go, let go of everything
放手,放手,就放手讓我們成為回憶
Let go, let go, let go of everything
放手,放手,就放手讓我們成為回憶

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()