Live


Lucy Rose - Shiver
露西玫瑰 - 顫抖

[Verse 1]
We broke
我們分手了
Everything that was right
過去一切都如此美好
We both enjoyed a good fight
我們總是吵完架又很快和好

And we sewed
填補著
All the holes we had to breathe
彼此內心的空缺
To make the other one live
讓我們能依賴彼此活著

And I loved the way you looked at me
我深愛過去你雙眼深情看著我的樣子
And I miss the way you made me feel
我思念你讓我感受的每分每秒
When we were alone
當我們曾孤獨活著
When we were alone
當我們曾孤獨活著

[Hook]
And I'll shiver like I used to
而我將與過去一樣顫抖著
And I'll leave him just for you
而我將為了你而離開他
And I'll shiver like I used to
而我將與過去一樣顫抖著
Just for you
只為了你

[Verse 2]
And we stole
我們傷害著彼此
Every moment we had to make the other one feel bad
過去每一刻總讓彼此感到不愉快
And we hoped that we could be what we knew
我們期望彼此能成為心裡所認知的樣子
It never turn out to be real
最終這一切永不會成為現實

And I loved the way you looked at me
我深愛過去你雙眼深情看著我的樣子
And I miss the way you made me feel
我思念你讓我感受的每分每秒
When we were alone
當我們曾孤獨活著
When we were alone
當我們曾孤獨活著

[Hook]
And I'll shiver like I used to
而我將與過去一樣顫抖著
And I'll leave him just for you
而我將為了你而離開他
And I'll shiver like I used to
而我將與過去一樣顫抖著
Just for you
只為了你

[Bridge]
And if we turn back time
如果我們能將時間倒轉
Could we learn to live right
是否就能學到如何好好活著
And if we turn back time
如果我們能將時間倒轉
Could we learn to live right
是否就能學到如何好好活著
And if we turn back time
如果我們能將時間倒轉
Could we learn to live right
是否就能學到如何好好活著
And if we turn back time
如果我們能將時間倒轉
Could we learn
是否就能學到

[Hook]
And I'll shiver like I used to
而我將與過去一樣顫抖著
And I'll leave him just for you
而我將為了你而離開他
And I'll shiver like I used to
而我將與過去一樣顫抖著
Just for you
只為了你

Like I used to
與過去一樣
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()