Live


Lucy Rose - Like an Arrow
露西玫瑰 - 飛越界線

[Verse 1]
Oh, won't you comfort me
噢,你不想好好安撫我嗎
I don't feel like myself lately
我不想這些日子一個人度過
Oh, won't you stay with me
噢,你不想好好陪著我嗎
When you're gone my vision's hazy
當你不在我身邊時我的眼前一片迷濛
'Cause I was made for you
因為我是為了你而存在
We were made by two
我們是天生一對

[Hook]
We took our chance
我們抓住機會
And we flew
飛越界線
Like an arrow, like an arrow
如弓箭般飛快,如弓箭般飛快
We came to our sense to soar
彼此情緒飛越高漲
Like an arrow, like an arrow
如弓箭般飛快,如弓箭般飛快

[Verse 2]
Oh, won't you comfort me
噢,你不想好好安撫我嗎
Talk to me, you speak so sweetly
對我訴說,我專屬的甜言蜜語
Oh, won't you stay with me
噢,你不想好好陪著我嗎
Nights are short when you are near me
你在我身旁時漫漫長夜變得特別短暫
'Cause I was made for you
因為我是為了你而存在
We were made by two
我們是天生一對

[Hook]
We took our chance
我們抓住機會
And we flew
飛越界線
Like an arrow, like an arrow
如弓箭般飛快,如弓箭般飛快
We came to our sense to soar
彼此情緒飛越高漲
Like an arrow, like an arrow
如弓箭般飛快,如弓箭般飛快

We took our chance
我們抓住機會
And we flew
飛越界線
Like an arrow, like an arrow
如弓箭般飛快,如弓箭般飛快
We came to our sense to soar
彼此情緒飛越高漲
Like an arrow, like an arrow
如弓箭般飛快,如弓箭般飛快

[Bridge]
I am on your side
我會一直在你身邊
I will comfort you
我將安撫你的心靈
I'm in love with you
我與你陷入愛河

[Hook]
We took our chance
我們抓住機會
And we flew
飛越界線
Like an arrow, like an arrow
如弓箭般飛快,如弓箭般飛快
We came to our sense to soar
彼此情緒飛越高漲
Like an arrow, like an arrow
如弓箭般飛快,如弓箭般飛快

We took our chance
我們抓住機會
And we flew
飛越界線
Like an arrow, like an arrow
如弓箭般飛快,如弓箭般飛快
We came to our sense to soar
彼此情緒飛越高漲
Like an arrow, like an arrow
如弓箭般飛快,如弓箭般飛快

We took our chance
我們抓住機會
And we flew
飛越界線
Like an arrow, like an arrow
如弓箭般飛快,如弓箭般飛快
We came to our sense to soar
彼此情緒飛越高漲
Like an arrow, like an arrow
如弓箭般飛快,如弓箭般飛快
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()