close


Live


Mariah Carey - Infinity
瑪麗亞凱莉 - 直到永遠

[Verse 1]
Why you mad? Talkin' 'bout you're mad
你在生什麼氣?說說你到底在氣什麼
Could it be that you just lost the best you've ever had?
是不是因為失去你人生中最美好的事物?
That’s your bag, yup, that’s too bad
那就是屬於你的包袱,是的,真是不幸
Show is over, you ain’t gotta act
我們之間已經結束,別再裝模作樣
Name hold weight like kilos
名聲的重量讓人承受不了
Boy, you actin' so corny like Fritos
男人,你裝模作樣的樣子很假掰
Wouldn’t have none of that without me though
不論如何你的事情與我一點關係也沒有
Ain’t none of my business, it's tea though
完全不關我的事,我只會冷眼旁觀
Outta ammo, gotta reload
感到失去防備,得好好加把勁
If life was a game you're a free throw
如果人生是一場籃球賽,你已在罰球線上
It's nothing that you don’t already know
結果如何你無法預先知道

[Hook]
Close the door, lose the key
關上門,將鑰匙丟了
Leave my heart on the mat for me
將我的心留在門毯上
I was yours eternally
我曾是你的永恆
There’s an end to infinity
但永遠仍走到盡頭
To infinity
直到永遠的愛
To infinity
直到永遠的愛

[Verse 2]
How I say this? Fact that you still exist
我該怎麼說呢?事實是你仍存在著
No disrespect, no second thought it truly, truly is
真不好意思,真的從沒想起你,從沒想起你
Truthfully I’m through with this
說實話我早看開了
Why are we still doing this?
為什麼我們還要這樣?
Answer the phone like, "Who is this?”
接起電話還問“你是誰?”
Take your head and knock some sense
敲敲你的腦袋好好想清楚
Je ne comprends pas
搞不懂你在想什麼
Ain’t no compliments (duh)
不用再恭維(搭啦)
Ain’t no being friends (duh)
不再是朋友(搭啦)
Ain’t no false pretense (duh)
不再假惺惺(搭啦)
Ain’t no make amends (duh)
不用再賠罪(搭啦)
Ain’t no come agains (duh)
不用再爭吵(搭啦)
That’s the story, ain’t no happy ends
故事就走到這裡,才不會有什麼快樂結局

[Hook]
Close the door, lose the key
關上門,將鑰匙丟了
Leave my heart on the mat for me
將我的心留在門毯上
I was yours eternally
我曾是你的永恆
There’s an end to infinity
但永遠仍走到盡頭
To infinity
直到永遠的愛
To infinity
直到永遠的愛

[Bridge]
Is it lack of ice got you so cold?
結了冰的關係是否讓你感到心寒?
Have you ever felt this on your own?
你是否曾想過這一切都是你自做自受?
Why you tryin' to play like you’re so grown?
你又何必裝做自己很成熟
Everything you own, boy, you still owe
你擁有的一切,男人,你還差的遠勒

[Hook]
Close the door, lose the key
關上門,將鑰匙丟了
Leave my heart on the mat for me
將我的心留在門毯上
I was yours eternally
我曾是你的永恆
There’s an end to infinity
但永遠仍走到盡頭
To infinity
直到永遠的愛
To infinity
直到永遠的愛

[Outro]
You're leaving, you're leaving, you're out the door
你離開了,你離開了,你離開了我的生活
Infinity loving me more and more
永遠的越來越愛自己
You're leaving, you're leaving, you're out the door
你離開了,你離開了,你離開了我的生活
Infinity loving me more and more
永遠的越來越愛自己
Cause I believe infinity is more than just a made up dream
因為我相信永遠真愛不會只是一場美夢
I believe infinity is more than just a made up dream
我相信永遠真愛不會只是一場美夢
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()