Live


Fun. - Carry On
歡樂.樂團 - 堅持

[Verse 1]
Well I woke up to the sound of silence
哦,我在一片寂靜之中醒來
The cars were cutting like knives in a fist fight
車卻像刀一般一刀刀劃開寂靜
And I found you with a bottle of wine
而我發現你與紅酒沉浸在一塊
Your head in the curtains
窩在布幕後方
And heart like the Fourth of July
心跳有如國慶煙火般炸裂爆開

You swore and said
你咒罵著說
We are not
我們根本不是
We are not shining stars
我們根本不是什麼耀眼巨星
This I know
我懂
I never said we are
我從沒說過我們是

Though I've never been through hell like that
僅管我從未經歷過如此低潮
I've closed enough windows
但我曾經歷過人生百態
To know you can never look back
能語重心長的告訴你人要向前看

[Hook]
If you're lost and alone
要是你迷失且孤單一人
Or you're sinking like a stone
或是像石頭般向下沉沒
Carry on
堅持下去
May your past be the sound
讓你的過去成就現在的你
Of your feet upon the ground
轉化為前進的動力
Carry on
堅持下去
Carry on, carry on
堅持下去,堅持下去

[Verse 2]
So I met up with some friends
所以我與我的朋友們見面
At the edge of the night
就在日出前
At a bar off 75
就在酒吧off 75
And we talked and talked
我們談論著
About how our parents will die
未來有天父母將會死去
All our neighbours and wives
還有鄰居與老婆些生活瑣事

But I like to think
不過我總是想著
I can cheat it all
我能以謊言蒙混過去
To make up for the times I've been cheated on
去彌補我過去一而再再而三的謊言
And it's nice to know
很滿足能夠知道的是
When I was left for dead
當我離開人世前
I was found and now I don't roam these streets
我已找到自我不再漫無目的的走在街頭
I am not the ghost you want of me
不再是你心中失落靈魂

[Hook]
If you're lost and alone
要是你迷失且孤單一人
Or you're sinking like a stone
或是像石頭般向下沉沒
Carry on
堅持下去
May your past be the sound
讓你的過去成就現在的你
Of your feet upon the ground
轉化為前進的動力
Carry on
堅持下去
Carry on, carry on
堅持下去,堅持下去

[Hook]
Woah!
噢~
My head is on fire
我的腦袋熱血四溢
But my legs are fine
我的腳步屬於自我
After all they are mine
人生由我自己決定
Lay your clothes down on the floor
脫下外衣扔至地板
Close the door
關上門
Hold the phone
握起電話
Show me how
讓我知道
No one’s ever gonna stop us now
現在再也沒人能阻擋我們

'Cause we are
因為我們就是
We are shining stars
我們就是耀眼巨星
We are invincible
我們無與倫比
We are who we are
我們就是我們自己
On our darkest day
在我們最黑暗的日子
When we’re miles away
就算我們遠在天邊
So we’ll come
只要我們起身動念
We will find our way home
就能找到回家的路

[Hook]
If you're lost and alone
要是你迷失且孤單一人
Or you're sinking like a stone
或是像石頭般向下沉沒
Carry on
堅持下去
May your past be the sound
讓你的過去成就現在的你
Of your feet upon the ground
轉化為前進的動力
Carry on
堅持下去

Oooh
噢~
Oooh
噢~
Oooh
噢~
Oooh
噢~

(No one's ever gonna stop us now)
(現在再也沒人能阻擋我們)
(No one's ever, no one's ever gonna stop, no one's ever gonna stop us now)
(再也沒人,再也沒人能阻擋,現在再也沒人能阻擋我們)
(No one's ever, no one's ever gonna stop, no one's ever gonna stop, no one's ever gonna stop us now)
(再也沒人,再也沒人能阻擋,再也沒人能阻擋,現在再也沒人能阻擋我們)
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()