Live


Nate Ruess - Nothing Without Love
奈特・瑞斯 - 除了愛什麼也不是
I am nothing without love
除了愛我什麼也不是
I’m but a ship stuck in the sand
我是艘擱淺於沙灘上的船
Some would say that I’m all alone
有些人會說我總孤寂一人
But I am, I'm nothing without love
但的確我,除了愛我什麼也不是

I am nothing without love
除了愛我什麼也不是
I’m but a ship stuck in the sand
我是艘擱淺於沙灘上的船
Some would say that I’m all alone
有些人會說我總孤寂一人
But I am, I'm nothing without love
但的確我,除了愛我什麼也不是

I wanna hold her in my arms
我想緊緊將她抱進懷裡
But she feeling low she feeling sad
當她感到失落、當她感到難過
I would take credit for what’s wrong
我願為過錯付一切責任
But I am, I'm nothing without love
但的確我,除了愛我什麼也不是

Three years at sea after the storm
經歷難關在愛情海裡沉浮三年
On this sinking ship that love had put me on
在這載浮載沉的船上只有愛作為依靠
God I wish a gust of wind would come and carry me home
上帝,我希望突然一陣風浪吹襲將我帶回家
But I, I got nowhere to go
但我,我沒有地方可去

Now here you show up with the force of a wave
現在妳如愛如潮水般出現我面前
And so I'm setting my sail, I’m headed for the empire state
所以我揚帆啟航,航向我們的帝國
Hey hey lord, I don’t want to lose this one, she make me feel whole
嘿~嘿~上帝,我不想失去這位女孩,她讓我感到她就是我的全部
You know I am, I am nothing without love
祢懂我的,除了愛我什麼也不是

Oh baby show me a sign
噢~寶貝給我些徵兆
Send up a signal, that everything’s fine
向我發出信號,讓我知道一切安好
Come on slide up right here by my side
快加快腳步奔向我懷裡
You know that I, I want to rest in your light
你知道我,我想庇護在妳的光環之下

Na na na hey, na na na ooh oh
吶吶吶嘿,吶吶吶噢噢
Na na na hey, na na na ooh oh
吶吶吶嘿,吶吶吶噢噢
Na na na hey, na na na ooh oh
吶吶吶嘿,吶吶吶噢噢
Na na na hey, na na na ooh oh
吶吶吶嘿,吶吶吶噢噢
I wanna rest in your life
我想與妳共渡餘生
Na na na hey, na na na ooh oh
吶吶吶嘿,吶吶吶噢噢
Na na na hey, na na na ooh oh
吶吶吶嘿,吶吶吶噢噢
Na na na hey, na na na ooh oh
吶吶吶嘿,吶吶吶噢噢
Na na na hey
吶吶吶嘿

I am nothing without love
除了愛我什麼也不是
I’m just these thoughts without a pen
我只是沒透過筆寫下這些想法
And I would take credit for this song
我願為這首歌付出一切責任
But I am nothing without love
但除了愛我什麼也不是

Oh baby show me a sign
噢~寶貝給我些徵兆
Send up a signal, that everything’s fine
向我發出信號,讓我知道一切安好
Watch this, come on, come on, come on, come on right by my side
看好,快來,快來,快來,快來到我身邊
Don't you know that I, don't you know that I
難道妳不知道我,難道妳不知道我

I want to rest in your light
我想庇護在妳的光環之下
I want to rest in your light
我想庇護在妳的光環之下
I want to rest in your light
我想庇護在妳的光環之下
'Cause I am, I am nothing without love
因為我,除了愛我什麼也不是
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()