Live


Capital Cities - Safe And Sound
城市之光 - 安然無恙

[Verse 1]
I could lift you up
我能盡力為妳打氣
I could show you what you wanna see
我能帶妳見識任何事物
And take you where you wanna be
帶妳去任何妳想到的地方

You could be my luck
妳能成為我的幸運
Even if the sky is falling down
就算天塌下來
I know that we'll be safe and sound
我知道我們仍會安然無恙
We're safe and sound
我們仍會安然無恙

I could fill your cup
我能滿足妳的需要
You know my river won't evaporate
妳知道我的愛永不停歇
This world we still appreciate
我們仍對這世界充滿感激

You could be my luck
妳能成為我的幸運
Even in a hurricane of frowns
就算身處反對風暴
I know that we'll be safe and sound
我知道我們仍會安然無恙度過

[Hook]
(Safe and sound)
(安然無恙)
We're safe and sound
我們仍會安然無恙
(Safe and sound)
(安然無恙)
We're safe and sound
我們仍會安然無恙
(Hold your ground)
(堅持到底)
We're safe and sound
我們仍會安然無恙
(Safe and sound)
(安然無恙)

[Verse 2]
I could show you love
我能向妳展現無懼的愛
In a tidal wave of mystery
就算滔天巨浪襲來
You'll still be standing next to me
妳仍選擇留在我的身旁

You could be my luck
妳能成為我的幸運
Even if we're six feet underground
就算我們身體已死去
I know that we'll be safe and sound
我知道我們的靈魂仍會安然無恙度過
We're safe and sound
我們仍會安然無恙

(Safe and sound)
(安然無恙)
(Safe and sound)
(安然無恙)
(Hold your ground)
(堅持到底)
(Safe and sound)
(安然無恙)

[Bridge]
I could lift you up
我能盡力為妳打氣
I could show you what you wanna see
我能帶妳見識任何事物
And take you where you wanna be
帶妳去任何妳想到的地方

You could be my luck
妳能成為我的幸運
Even if the sky is falling down
就算天塌下來
I know that we'll be safe and sound
我知道我們仍會安然無恙
We're safe and sound
我們仍會安然無恙

I could lift you up
我能盡力為妳打氣
I could show you what you wanna see
我能帶妳見識任何事物
And take you where you wanna be
帶妳去任何妳想到的地方

You could be my luck
妳能成為我的幸運
Even if the sky is falling down
就算天塌下來
I know that we'll be safe and sound
我知道我們仍會安然無恙
We're safe and sound
我們仍會安然無恙

[Hook]
We're safe and sound
我們仍會安然無恙
We're safe and sound
我們仍會安然無恙
We're safe and sound
我們仍會安然無恙
We're safe and sound
我們仍會安然無恙

(Safe and sound)
(安然無恙)
We're safe and sound
我們仍會安然無恙
(Safe and sound)
(安然無恙)
We're safe and sound
我們仍會安然無恙
(Hold your ground)
(堅持到底)
We're safe and sound
我們仍會安然無恙
(Safe and sound)
(安然無恙)
We're safe and sound
我們仍會安然無恙
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()