Live


Starship - Nothing’s Gonna Stop Us Now
傑佛遜星船合唱團 - 勇往直前

[Verse 1]
Lookin' in your eyes
當我看進妳的雙眼
I see a paradise
我看到了天堂
This world that I found
我發現這世界
Is too good to be true
太美好到讓人難以相信

Standin' here beside you
站在妳的身旁
Want so much to give you
想給妳很多很多
This love in my heart
我心中對妳的愛
That I'm feelin' for you
與內心的感動

Let 'em say we're crazy
就讓他們大聲啷嚷我們瘋了
I don't care 'bout that
我一點也不在乎他們說什麼
Put your hand in my hand
將你的手放在我的手心裡
Baby, don't ever look back
寶貝,永遠別回頭

Let the world around us
就讓圍繞著我們的世界
Just fall apart
崩潰瓦解
Baby, we can make it
寶貝,我們一定能達成
If we're heart to heart
只要我們心心相印

[Hook]
And we can build this dream together
我們就能一同築夢
Standing strong forever
永遠昂首闊步向前
Nothing's gonna stop us now
此刻任何事物都無法阻擋我們
And if this world runs out of lovers
如果這世界再也沒有戀人
We'll still have each other
我們仍擁有彼此
Nothing's gonna stop us
任何事物都無法阻擋我們
Nothing's gonna stop us now
此刻任何事物都無法阻擋我們

[Verse 2]
I'm so glad I found you
我好開心我遇見了妳
I'm not gonna lose you
Whatever it takes
不管付出任何代價,我都不會失去妳
I will stay here with you
我會一直在妳身旁
Take it to the good times
與妳一同度過美好時光
See it through the bad times
與妳一同熬過人生低潮
Whatever it takes
Is what I'm gonna do
不管經歷在多磨難,我都會這麼做

Let 'em say we're crazy
就讓他們大聲啷嚷我們瘋了
What do they know
他們哪懂我們
Put your arms around me
將妳的手臂環繞著我
Baby, don't ever let go
寶貝,別輕易放手

Let the world around us
就讓圍繞著我們的世界
Just fall apart
崩潰瓦解
Baby, we can make it
寶貝,我們一定能達成
If we're heart to heart
只要我們心心相印

[Hook]
And we can build this dream together
我們就能一同築夢
Standing strong forever
永遠昂首闊步向前
Nothing's gonna stop us now
此刻任何事物都無法阻擋我們
And if this world runs out of lovers
如果這世界再也沒有戀人
We'll still have each other
我們仍擁有彼此
Nothing's gonna stop us
任何事物都無法阻擋我們
Nothing's gonna stop us
任何事物都無法阻擋我們

[Bridge]
Ooh, all that I need is you
噢~我唯一需要的就是妳
All that I ever need
我唯一需要的
And all that I want to do
這一刻我唯一想做的就是
Is hold you forever ever and ever, hey
永遠的抱著你/妳,永永遠遠,嘿

[Hook]
And we can build this dream together
我們能一同築夢
Standing strong forever
永遠昂首闊步向前
Nothing's gonna stop us now
此刻任何事物都無法阻擋我們
And if this world runs out of lovers
如果這世界再也沒有戀人
We'll still have each other
我們仍擁有彼此
Nothing's gonna stop us
任何事物都無法阻擋我們
Nothing's gonna stop us
任何事物都無法阻擋我們

we can build this dream together
我們能一同築夢
Standing strong forever
永遠昂首闊步向前
Nothing's gonna stop us now
此刻任何事物都無法阻擋我們
(Nothing’s gonna stop us now)
(此刻任何事物都無法阻擋我們)
And if this world runs out of lovers
如果這世界再也沒有戀人
We'll still have each other
我們仍會擁有彼此
Nothing's gonna stop (us now)
任何事物都無法阻擋(我們)

we can build this dream together (hey baby)
我們能一同築夢(嘿~寶貝)
Standing strong forever (I know, hey baby)
永遠昂首闊步向前(我懂得,嘿~寶貝)
Nothing's gonna stop us now
此刻任何事物都無法阻擋我們
(Nothing’s gonna stop us)
(任何事物都無法阻擋我們)

(Hey baby) World runs out of lovers
(嘿~寶貝)就算這世界再也沒有戀人
We'll still have each other
我們仍擁有彼此
(Nothing’s, hey baby) Nothing’s gonna stop us
(任何事物,嘿~寶貝)任何事物都無法阻擋我們
(Nothing’s gonna stop us now)
(此刻任何事物都無法阻擋我們)

We can build this dream together
我們能一同築夢
Standing strong forever
永遠昂首闊步向前
Nothing's gonna stop us now
此刻任何事物都無法阻擋我們
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()