Live


James Bay - Let It Go
詹姆斯·貝 - 隨風而去

[Verse 1]
From walking home and talking loads
自回家路途中與妳抒發心情
Seeing shows in evening clothes with you
穿著晚禮服與妳一同觀賞演出
From nervous touch and getting drunk
自焦躁不安中因妳而沈醉
To staying up and waking up with you
直到在一起醒來有妳在身邊

But now we're sleeping at the edge
但現在我們正沈睡於懸崖邊
Holding something we don't need
緊抓著無助於我們的事物
All this delusion in our heads
所有緊抓著的誤解
Is gonna bring us to our knees
只會讓我們的關係支離破碎

[Hook]
So come on let it go
所以何不放手讓彼此走
Just let it be
讓彼此自由
Why don't you be you
為何妳不做妳自己
And I'll be me
讓我做我自己

Everything that's broke
所有一切支離破碎
Leave it to the breeze
讓過去隨風而去
Why don't you be you
為何妳不做妳自己
And I'll be me
讓我做我自己

And I'll be me
讓我做我自己

[Verse 2]
From throwing clothes across the floor
自將衣服奮力甩到地板上
To teeth and claws and slamming doors at you
張牙舞爪的在妳面前用力甩上門
If this is all we're living for
如果這是在一起的意義
Why are we doing it, doing it, doing it anymore
那我們又為何這樣彼此傷害對方,傷害對方,不再包容彼此

I used to recognize myself
過去的我曾瞭解自己
It's funny how reflections change
但可笑的現在自己卻眼睜睜看著自己變成另一個人
When we're becoming something else
當我們變為自己也不認識的人
I think it's time to walk away
我想是離開的時候了

[Hook]
So come on let it go
所以何不放手讓彼此走
Just let it be
讓彼此自由
Why don't you be you
為何妳不做妳自己
And I'll be me
讓我做我自己

Everything that's broke
所有一切支離破碎
Leave it to the breeze
讓過去隨風而去
Why don't you be you
為何妳不做妳自己
And I'll be me
讓我做我自己

And I'll be me
讓我做我自己

[Bridge]
Trying to fit your hand inside of mine
試著讓妳的手能與我的手能再相知相惜
When we know it just don't belong
當我們心裡明白妳我已不再屬於對方
There's no force on earth
世界上再也沒有任何力量
Could make me feel right, no
能讓我感到幸福愉快,再也沒有

Whoa
噢嗚噢~

Trying to push this problem up the hill
試著把問題推到腦後
When it's just too heavy to hold
但問題卻不斷在我心中成長直到無法負荷
Think now's the time to let it slide
只能想著是該面對的時候了

[Hook]
So come on let it go
所以何不放手讓彼此走
Just let it be
讓彼此自由
Why don't you be you
為何妳不做妳自己
And I'll be me
讓我做我自己

Everything that's broke
所有一切支離破碎
Leave it to the breeze
讓過去隨風而去
Let the ashes fall
讓過去灰飛煙滅
Forget about me
忘記我吧

Come on let it go
何不放手讓彼此走
Just let it be
讓彼此自由
Why don't you be you
為何妳不做妳自己
And I'll be me
讓我做我自己

And I'll be me
讓我做我自己

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()