Live


Sam Smith - I’m Not The Only One
山姆·史密斯 - 我並非唯一

[Verse 1]
You and me, we made a vow
你與我,我們曾一同許下誓言
For better or for worse
要一同同甘共苦
I can't believe you let me down
不敢置信你會讓我失望
But the proof is in the way it hurts
但真相卻深深的刺傷我

For months on end I've had my doubts
數個月來我早心存懷疑
Denying every tear
否認每顆淚珠
I wish this would be over now
擅自期望從此刻起你我一刀兩斷
But I know that I still need you here
但我心裡明白我仍需要你在我身旁

[Hook]
You say I'm crazy
你說我瘋了
'Cause you don't think I know what you've done
因為你不認為我知道你的所作所為
But when you call me baby
但當你呼喊我寶貝時
I know I'm not the only one
我知道我並非你的唯一

[Verse 2]
You've been so unavailable
你總是匆忙沒時間留在我身邊
Now sadly I know why
不幸地現在我知道原因為何
Your heart is unobtainable
你的心離我好遠
Even though Lord knows you kept mine
就連上帝也知道是你擁有我的心

[Hook]
You say I'm crazy
你說我瘋了
'Cause you don't think I know what you've done
因為你不認為我知道你的所作所為
But when you call me baby
但當你呼喊我寶貝時
I know I'm not the only one
我知道我並非你的唯一

[Bridge]
I have loved you for many years
我愛你愛了這麼多年
Maybe I am just not enough
也許現在的我已無法滿足你
You've made me realize my deepest fear
你讓我了解了自己最深層的恐懼
By lying and tearing us up
深怕你用謊言撕裂我們

[Hook]
You say I'm crazy
你說我瘋了
'Cause you don't think I know what you've done
因為你不認為我知道你的所作所為
But when you call me baby
但當你呼喊我寶貝時
I know I'm not the only one
我知道我並非你的唯一

You say I'm crazy
你說我瘋了
'Cause you don't think I know what you've done
因為你不認為我知道你的所作所為
But when you call me baby
但當你呼喊我寶貝時
I know I'm not the only one
我知道我並非你的唯一

I know I'm not the only one
我知道我並非你的唯一
I know I'm not the only one
我知道我並非你的唯一
And I know…
而我知道...
I know I'm not the only one
我知道我並非你的唯一
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()