Live


Mariah Carey - Open Arms
瑪利亞凱莉 - 敞開心懷

[Verse 1]
Lying beside you
依偎在你身旁
Here in the dark
在這黑暗之中
Feeling your heart beat with mine
感受你與我之間噗通心跳
Softly you whisper
聽你溫柔耳語
You're so sincere
你的愛如此真誠
How could our love be so blind
我們之間的愛又怎麼會如此盲目

We sailed on together
我們曾愛的熱烈
We drifted apart
我們曾分道揚鑣
And here you are by my side
但如今你在我身邊

[Hook]
So now I come to you
With open arms
所以我敞開雙臂迎向你
Nothing to hide
無所隱藏
Believe what I say
請相信我所說的
So here I am
With open arms
所以我就在這敞開雙臂
Hoping you'll see
希望你能明白
What your love means to me
你的愛對我有多麼重要
Open arms…
敞開雙臂...

[Verse 2]
Living without you
沒有你的我獨自一人
Living alone
孤寂的生活著
This empty house seems so cold
身在空蕩房子裡感受如此冷清
Wanting to hold you
想緊緊抱著你
Wanting you near
想緊緊靠著你
How much I wanted you home
多麼想你回到屬於我們的家來

But now that you've come back
而現在你終於回到我身邊
Turned night into day
將黑夜轉變成陽光煦煦照亮了我
I need you to stay
我需要你留在我身邊

[Hook]
So now I come to you
With open arms
所以我敞開雙臂迎向你
Nothing to hide
無所隱藏
Believe what I say
請相信我所說的
So here I am
With open arms
所以我就在這敞開雙臂
Hoping you'll see
希望你能明白
What your love means to me
你的愛對我有多麼重要
Open arms…
敞開雙臂...

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()