Live


Adele - Skyfall
愛黛兒 - 崩離分析

[Verse 1]
This is the end
走投末路
Hold your breath and count to ten
屏住呼吸從一數到十
Feel the earth move and then
感受地球自轉
Hear my heart burst again
再次傾聽我澎湃的心跳

For this is the end
對於走到終點
I've drowned and dreamt this moment
我曾著魔似的朝思暮想
So overdue I owe them
早是該做了結
Swept away, I'm stolen
將我悄悄帶走的,一起帶走

[Hook]
Let the skyfall
就讓世界崩向毀滅
When it crumbles
當世界崩離分析
We will stand tall
我們將昂首挺直
Face it all together
一同面對
就讓世界崩向毀滅
When it crumbles
當世界崩離分析
We will stand tall
我們將昂首挺直
Face it all together
一同面對
At skyfall
當世界崩向毀滅
At skyfall
當世界崩向毀滅

[Verse 2]
Skyfall is where we start
世界崩向毀滅就是我們的起點
A thousand miles and poles apart
千萬哩遠你我各處兩極之境
Where worlds collide and days are dark
當世界毀滅天地灰暗不堪
You may have my number, you can take my name
你也許知道我的代號,你能取代我的名字
But you'll never have my heart
但你永遠無法得到我的心

[Hook]
Let the skyfall (let the skyfall)
就讓世界崩向毀滅(就讓世界崩向毀滅)
When it crumbles (when it crumbles)
當世界崩離分析(當世界崩離分析)
We will stand tall (we will stand tall)
我們將昂首挺直(我們將昂首挺直)
Face it all together
一同面對

Let the skyfall (let the skyfall)
就讓世界崩向毀滅(就讓世界崩向毀滅)
When it crumbles (when it crumbles)
當世界崩離分析(當世界崩離分析)
We will stand tall (we will stand tall)
我們將昂首挺直(我們將昂首挺直)
Face it all together
一同面對
At skyfall
當世界崩向毀滅

(Let the sky fall)
(讓世界崩向毀滅)
(When it crumbles)
(當世界崩離分析)
(We will stand tall)
(我們將昂首挺直)
(Let the sky fall)
(讓世界崩向毀滅)
(When it crumbles)
(當世界崩離分析)
(We will stand tall)
(我們將昂首挺直)

[Bridge]
Where you go I go
你去哪我也跟隨你到哪
What you see I see
你眼見世界我也跟隨你看到一切
I know I'd never be me
我知道我不再是我
Without the security
失去安全感
Of your loving arms
由你充滿愛意的臂膀
Keeping me from harm
讓我不斷保持溫暖
Put your hand in my hand
將你的手放在我的手心
And we'll stand
我們將一同昂首

[Hook]
Let the skyfall (let the skyfall)
就讓世界崩向毀滅(就讓世界崩向毀滅)
When it crumbles (when it crumbles)
當世界崩離分析(當世界崩離分析)
We will stand tall (we will stand tall)
我們將昂首挺直(我們將昂首挺直)
Face it all together
一同面對

Let the skyfall (let the skyfall)
就讓世界崩向毀滅(就讓世界崩向毀滅)
When it crumbles (when it crumbles)
當世界崩離分析(當世界崩離分析)
We will stand tall (we will stand tall)
我們將昂首挺直(我們將昂首挺直)
Face it all together
一同面對
At skyfall
當世界崩向毀滅

Let the skyfall
就讓世界崩向毀滅
We will stand tall
我們將昂首挺直
At skyfall
當世界崩向毀滅

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()