Live


Trey Songz - Simply Amazing
崔·頌 - 純粹完美

[Intro]
I, I can't really explain what it is she does
我,我真的無法形容她是怎麼樣的女孩
But um, whatever it is
但嗯,無論如何就是
It's um, simply, simply amazing
就是嗯,純粹的,純粹的完美

[Verse 1]
Her head is on my chest, sun comes rolling in
她的髮絲輕拂在我胸膛,陽光滿滿灑下
We're lost in these covers, and all I feel is skin
我們迷失在被窩裡,我滿滿感受到是妳的肌膚
I slowly kiss your face, beautiful in every way, you are (you are)
我緩緩的親吻妳的額頭,無可言喻的美麗,妳是(妳是)

See I'm a man that don't believe in much
顯而易見我是個心存疑竇的男人
But I'll be damned, if I don't believe in us
但要是我不相信我們,我就是個該死的男人
And how we play a fight up in the bathroom
不管我們在浴室如何吵鬧
Next thing you know I'm making love to you
下一秒妳知道我會好好愛妳
Girl, promise me you'll never change
女孩,承諾我妳會永不變心

[Hook]
She ain't perfect, but she's worth it
她並不完美,但她值得
Every breath I breathe, for the life of me
為了人生,我珍惜吸的每一口氣
And I know I might not deserve it
而我懂也許我不值得擁有她
But she loves me, and it's simply amazing (you are)
但她深愛著我,這就是如此純粹的完美(妳是)
Simply amazing (you are), simply amazing (you are)
如此純粹的完美(妳是),如此純粹的完美(妳是)
And she loves me, and it's simply amazing, amaze-amazing
她深愛著我,這就是如此純粹的完美,如此-完美

[Verse 2]
The girl's a work of art, and I can't help but stare
她是天生極品,我無法自拔的凝視著她
With a smile like the sunset, and the ocean is her hair
她的笑容就像陽光,秀髮就像海洋
Ooohhh what she do ain't fair ooooohhh
嗚~她所做的一切根本不公平,嗚~
She know me better, than I know myself, mhmmm
她居然比我還懂我自己,嗯哼~

See I'm a man that don't believe in much
顯而易見我是個心存疑竇的男人
But I'll be damned, if I don't believe in us
但要是我不相信我們,我就是個該死的男人
Like when I said I loved you for the first time
像當初第一次我對妳說我愛妳
And the tears dropped from your eyes
眼淚緩緩從妳的雙眼留下
Girl, don't you ever change
女孩,妳從來也不曾改變

[Hook]
She ain't perfect, but she's worth it
她並不完美,但她值得
Every breath I breathe, for the life of me
為了人生,我珍惜所吸的每一口氣
And I know I might not deserve it
而我懂也許我不值得擁有她
But she loves me, and it's simply amazing (you are)
但她深愛著我,這就是如此純粹的完美(妳是)
Simply amazing (you are), simply amazing
如此純粹的完美(妳是),如此純粹的完美
And she loves me
而她深愛著我

[Bridge]
There is nothing, in this world
這世界沒有任何事物
That can keep me away from you
可以讓我離開妳
And there's nobody who could ever compare to you
也沒有任何一個人能與妳相比較
Ooohhhhh
噢~

[Hook]
She ain't perfect (no she ain't), but she's worth it (I'm telling you she is)
她並不完美(不,她不是),但她值得(我告訴你她是)
Every breath I breathe (Every breath I breathe), for the life of me (for the life of me)
為了人生(為了人生),我珍惜所吸的每一口氣(我珍惜所吸的每一口氣)
And I know I (I know I) might not deserve it (might not deserve it)
而我懂(我懂)也許我不值得擁有她(也許我不得值得擁有她)
But she loves me (you girl), and it's simply amazing (you are)
但她深愛著我(就是妳女孩),這就是如此純粹的完美(妳是)
Simply amazing (you are), simply amazing
如此純粹的完美(妳是),如此純粹的完美
And she loves me, and it's simply amazing…
而她深愛著我,而她就是如此純粹的完美...
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()