Live


Coldplay - Yellow
酷玩樂團 - 耀眼的妳

[Verse 1]
Look at the stars
望著天上點點繁星
Look how they shine for you
看著它們為妳閃耀無比星輝
And everything you do
在妳舉手投足之間
Yeah, they were all yellow
是都展現出金黃光芒

I came along
我一人獨自到來
I wrote a song for you
為妳寫了首歌
And all the things you do
回憶裡妳所做的每一件事
And it was called yellow
在我心裡都成為金黃光芒

So then I took my turn
所以我繼續啟程
Oh what a thing to have done
噢~會是什麼事情待我去完成
And it was all yellow
原來是散發金黃光芒的妳

[Hook]
Your skin
妳的肌膚
Oh yeah your skin and bones
噢~隨著肌膚直到骨髓
Turn into
轉變為
Something beautiful
生活中美麗的色彩
You know
妳知道
You know I love you so
妳知道我是如此愛妳
You know I love you so
妳知道我是如此愛妳

[Verse 2]
I swam across
我為妳游越大海
I jumped across for you
為妳跋山涉水
Oh what a thing to do
噢~是什麼帶領我一路走到這
'Cause you were all yellow
因為妳是我閃耀的北極星

I drew a line
我畫出了界線
I drew a line for you
為妳隔絕外界
Oh what a thing to do
噢~是什麼讓我決定這麼做
And it was all yellow
因為妳從裡到外都散發著金黃光芒

[Hook]
Your skin
妳的肌膚
Oh yeah your skin and bones
噢~隨著肌膚直到骨髓
Turn into
轉變為
Something beautiful
生活中美麗的色彩
And you know
妳知道
For you I'd bleed myself dry
為了妳我願意鞠躬盡瘁
For you I'd bleed myself dry
為了妳我願意鞠躬盡瘁

[Bridge]
It's true
這一切都如此真實
Look how they shine for you
看著它們為妳閃耀無比光輝
Look how they shine for you
看著它們為妳閃耀無比星輝
Look how they shine for
看著它們閃耀無比星輝
Look how they shine for you
看著它們將妳點綴如此迷人
Look how they shine for you
看著它們將妳點綴如此迷人
Look how they shine
看著它們如何散發出迷人星輝

[Outro]
Look at the stars
望著天上點點繁星
Look how they shine for you
看著它們將妳點綴如此迷人
And all the things that you do
就在妳的舉手投足之間

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()