Live


Mariah Carey - Emotions
瑪利亞凱莉 - 澎湃思緒

[Hook]
You've got me feeling emotions
你讓我心情好澎湃
Deeper than I've ever dreamed of
遠比我夢想還要深層
You've got me feeling emotions
你讓我心情好澎湃
Higher than the heavens above
遠比天堂還要快樂

[Verse 1]
I feel good
我感到心情特好
I feel nice
特別愉快
I've never felt so
從未如此的
Satisfied
滿足
I'm in love
我戀愛了
I'm alive
我朝氣勃勃
Intoxicated
如此陶醉
Flying high
飄飄然
It feels like a dream
感覺像做夢般
When you touch me tenderly
你溫柔的觸摸
I don't know if it's real
雖然我不知道你是否真心
But I like the way I feel
但我喜歡這樣的感受
Inside
內心滿滿的

[Hook]
You've got me feeling emotions
你讓我心情好澎湃
Deeper than I've ever dreamed of
遠比我夢想還要深層
You've got me feeling emotions
你讓我心情好澎湃
Higher than the heavens above
遠比天堂還要快樂

[Verse 2]
In the morning
早晨
When I rise
當我醒來時
You are the first thing
On my mind
你就是我心中所想到的第一件事
And in the middle
Of the night
而到了午夜時
I feel your heartbeat
我感受到你的心跳
Next to mine
就在我身旁
If feels like a dream
感覺就像做夢般
When you love me tenderly
當你如此溫柔的愛著我
I don't know if you're for real
我不知道你是否真心想一直走下去
But I like the way I feel
但我喜歡這樣的感受
Inside
內心滿滿的

[Hook]
You've got me feeling emotions
你讓我心情好澎湃
Deeper than I've ever dreamed of
遠比我夢想還要深層
You've got me feeling emotions
你讓我心情好澎湃
Higher than the heavens above
遠比天堂還要快樂

You've got me feeling emotions
你讓我心情好澎湃
Deeper than I've ever dreamed of
遠比我夢想還要深層
Oh baby you've got me feeling emotions
噢~寶貝你讓我心情好澎湃
Higher than the heavens above
遠比天堂還要快樂

[Bridge]
You know the way to make me lose control
你知道這樣當你如此對我我會失去理智
When you're looking into my eyes
當你深深望著我的雙眼
You make me feel so
你讓我感到如此的
High
興奮

[Hook]
You've got me feeling emotions
你讓我心情如此澎湃
Deeper than I've ever dreamed of
遠比我夢想還要深層
You've got me feeling emotions (emotions)
你讓我心情如此澎湃(澎湃)
Higher than the heavens above
遠比天堂還要快樂

(Higher… emotions)
(如此快樂...澎湃的情緒)

You got me feeling emotions
你讓我心情如此澎湃
(Deeper than I’ve ever dreamed of)
遠比我夢想中的還要深層
Yes, you do
真的,這是真的
You (emotions) got me (emotions) feeling emotions (emotions)
你(澎湃)讓我(澎湃)心情如此澎湃(澎湃)
(Higher, emotions)
(如此快樂,澎湃的情緒)
(Deeper than I ever dreamed of)
(遠比我夢想中的還要深層)
(You emotions)
(你,如此澎湃的情緒)
(Emotions)
(澎湃的情緒)

You got me feeling higher
你讓我如此興奮

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()