Dash Berlin - Never Cry Again
達許柏林 - 不再哭泣

I saw you, again I knew just
我曾看著你,我明白又一次
Where you'd be…
離開我的你會在哪...
I stop this real soon
我發誓我會馬上停止哭泣
When you 're back
只要你回來
Safe with me...
平安的在我身邊...

When you come home
當你平安回到家
I'll stop this…
我會停止哭泣...
When you come home
當你平安回到家
I'll hide it good…
我會將眼淚藏的好好的...
I'll never cry again
我會不再哭泣的
When you come home...To me...
只要你平安回到家...回到我身邊...

In picture
看著照片
I'd see you weren't really there
我能見到你曾真的在這
In truth...I...still feel it
事實上...我...仍覺得你就在我身旁
Hanging in the air…
充滿在空氣之中..

When you come home,
當你平安回到家
I'll stop this…
我會停止哭泣...
When you come home
當你平安回到家
I'll hide it good…
我會將眼淚藏的好好的...
I'll never cry again
我會不再哭泣的
When you come home...To me...
只要你平安回到家...回到我身邊...
...Come home...To me...
…回到家...回到我身邊

When you come home
當你平安回到家
I'll stop this…
我會停止哭泣...
When you come home
當你平安回到家
I'll hide it good…
我會將眼淚藏的好好的...
I'll never cry again
我會不再哭泣的
When you come home...To me...
只要你平安回到家...回到我身邊...

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()