Live


John Newman - Love Me Again
約翰·威廉·彼得·紐曼 - 重新愛上我

[Verse 1]
Know I’ve done wrong
我知道我過去如此頑劣
Left your heart torn
蹂躏妳的心
Is that what devils do?
就像是惡魔一般的行為?
Took you so long
讓妳為我花了這麼多的時間
Where only fools go
只有傻子才願意這麼做
I shook the angel in you
我撼動了妳的天使內在

Now I’m rising from the crowd
我從人群之中竄出
Rising up to you!
因妳而鼓舞
Filled with all the strength I found
充滿所有情感
There's nothing I can’t do!
沒有我做不到的事!

[Hook]
I need to know now, know now
我現在就要知道,現在就要知道
Can you love me again?
妳能再次愛上我嗎?
I need to know now, know now
我現在就要知道,現在就要知道
Can you love me again?
妳能再次愛上我嗎?
I need to know now, know now
我現在就要知道,現在就要知道
Can you love me again?
妳能再次愛上我嗎?
I need to know now, know now
我現在就要知道,現在就要知道
Can you love me again?
妳能再次愛上我嗎?

Can you love me again?
妳能再次愛上我嗎?

[Verse 2]
It’s unforgivable
這錯誤已無法寬恕
I stole and burnt your soul
我偷走妳的靈魂將她燃燒殆盡
Is that what demons do?
就像是惡魔一般的行為?
They rule the worst of me
它們駕馭了我心裡的另一面
Destroy everything
毀壞所有一切
They bring down angels like you
擊倒像妳這般的天使

Now I’m rising from the crowd
我從人群之中竄出
Rising up to you!
因妳而鼓舞
Filled with all the strength I found
充滿所有情感
There's nothing I can’t do!
沒有我做不到的事!

[Hook]
I need to know now, know now
我現在就要知道,現在就要知道
Can you love me again?
妳能再次愛上我嗎?
I need to know now, know now
我現在就要知道,現在就要知道
Can you love me again?
妳能再次愛上我嗎?

Can you love me again?
妳能再次愛上我嗎?

[Bridge]
Oh I told you once again, do this again, do this again, oh
噢~再告訴妳一遍,讓我們重來一遍,讓我們重來一遍,噢
I told you once again, do this again, do this again, oh
再告訴妳一遍,讓我們重來一遍,讓我們重來一遍,噢

[Hook]
I need to know now, know now
我現在就要知道,現在就要知道
Can you love me again?
妳能再次愛上我嗎?
I need to know now, know now
我現在就要知道,現在就要知道
Can you love me again?
妳能再次愛上我嗎?
I need to know now, know now
我現在就要知道,現在就要知道
Can you love me again? (can you love me again?)
妳能再次愛上我嗎?(妳能再次愛上我嗎?)

Can you love me again?
妳能再次愛上我嗎?
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()