Live


Coldplay - A Sky Full Of Stars
酷玩樂團 - 耀眼而美麗的妳

'Cause you're a sky, 'cause you're a sky full of stars
因為妳就是天空,因為妳就是佈滿星星的天空
I'm gonna give you my heart
我願意給妳我的心
'Cause you're a sky, 'cause you're a sky full of stars
因為妳就是天空,因為妳就是佈滿星星的天空
'Cause you light up the path
因為妳照亮了我的人生道路

I don't care, go on and tear me apart
我不擔心,妳會讓我支離破碎
I don't care if you do, ooh
我不在意妳真的這麼做,噢~
'Cause in a sky, 'cause in a sky full of stars
因為天空裡,因為天空裡佈滿星星
I think I saw you
我想我曾見過妳

'Cause you're a sky, 'cause you're a sky full of stars
因為妳就是天空,因為妳就是佈滿星星的天空
I wanna die in your arms
我願在妳懷裡逝去
'Cause you get lighter the more it gets dark
因為越黑暗,妳會閃耀的越明亮
I'm gonna give you my heart
我願意把心奉獻給妳

I don't care, go on and tear me apart
我不擔心,妳會讓我支離破碎
I don't care if you do, ooh
我不在意妳真的這麼做,噢~
'Cause in a sky, 'cause in a sky full of stars
因為天空裡,因為天空裡佈滿星星
I think I see you
我想我親眼見到了妳
I think I see you
我想我親眼見到了妳

'Cause you're a sky, you're a sky full of stars
因為妳就是天空,妳就是滿佈星星的天空
Such a heavenly view
天堂般的景象
You're such a heavenly view
妳如同天使般耀眼而美麗
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()