Paul van Dyk Feat. Plumb - I Don’t Deserve You
保羅·凡戴克&Plumb - 配不上你

[Verse 1]
You're the first face that I see
我第一眼所見是你
And the last thing I think about
也是我臨走前所掛念的人
You're the reason that I'm alive
你是我活著的理由
You're what I can't live without (x2)
我無法失去你

And never give up
而你從不放棄
When I'm falling apart
當我崩潰時
Your arms are always open wide
你的雙臂總為我大大敞開
And your quick to forgive
When I make a mistake
當我犯下任何錯誤,你總是很快的原諒我
You love me in the blink of an eye
你的愛是如此的盲目

[Hook]
I don't deserve your love
我不值得你的愛
But you give it to me anyway
但你仍不論一切的為我付出
Can't get enough
仍不滿足
You're everything I need
你是我所需要的一切
And when I walk away
而當我離開了你
Take off running and come right after me
奮力跑走,你卻緊追在我身旁
It's what you do
這就是你
And I don't deserve you
我不值得你的愛

[Verse 2]
You're the light inside my eyes
你是我眼中的希望之光
Give me a reason to keep trying
讓我有理由不斷嘗試
Give me more than I could dream
給了我比夢想還要更多
And you bring me to my knees
而你對我唯命是從
You bring me to my knees
你對我唯命是從

Your heart is gold and how am I the one
你的心如此善良,我又怎麼會成為你的唯一
That you've chosen to love
選擇所愛
I still can't believe that you're right next to me
After all that I've done
無法置信經歷我所作所為後,你仍守護在我身旁

[Hook]
I don't deserve your love
我不值得你的愛
But you give it to me anyway
但你仍不論一切的為我付出
Can't get enough
仍不滿足
You're everything I need
你是我所需要的一切
And when I walk away
而當我離開了你
Take off running and come right after me
奮力跑走,你卻緊追在我身旁
It's what you do
這就是你
And I don't deserve you
我不值得你的愛

[Bridge]
You're the first face that I see
我第一眼所見是你
And the last thing I think about
也是我臨走前所掛念的人
You're the reason that I'm alive
你是我活著的理由
You're what I can't live without (x2)
我無法失去你

And never give up
而你從不放棄
When I'm falling apart
當我崩潰時
Your arms are always open wide
你的雙臂總為我大大敞開
And your quick to forgive
When I make a mistake
當我犯下任何錯誤,你總是很快的原諒我
You love me in the blink of an eye
你的愛是如此的盲目

[Hook]
I don't deserve your love
我並不值得你的愛
But you give it to me anyway
但你仍不論一切的為我付出
Can't get enough
仍不滿足
You're everything I need
你是我所需要的一切
And when I walk away
而當我離開了你
Take off running and come right after me
奮力跑走,你卻緊追在我身旁
It's what you do
這就是你
And I don't deserve you
我不值得你的愛
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()