close


Live


Sam Smith - Stay With Me
山姆·史密斯 - 留在我身邊

[Verse 1]
Guess it's true, I'm not good at a one-night stand
想想這是真的,我對一夜情並不在行
But I still need love 'cause I'm just a man
但我仍需要愛,因為我只是個普通的男人
These nights never seem to go to plan
這些夜晚從不會照著計畫走
I don't want you to leave, will you hold my hand?
我不想要妳離開,妳願意握著我的手嗎?

[Hook]
Oh, won't you stay with me?
噢~妳願意留下陪我嗎?
'Cause you're all I need
因為妳就是我所需要的一切
This ain't love, it's clear to see
這不是愛,很明顯就看得出來
But darling, stay with me
但親愛的,陪在我身邊

[Verse 2]
Why am I so emotional?
為什麼我會如此的激動?
No, it's not a good look, gain some self-control
不,這一點都不好看,得好好控制自己
And deep down I know this never works
而內心深處明白這永遠不會有結果
But you can lay with me so it doesn't hurt
但你可以躺在我身上,那對我來說會好過一點

[Hook] (x3)
Oh, won't you stay with me?
噢~妳願意留下陪我嗎?
'Cause you're all I need
因為妳就是我所需要的一切
This ain't love, it's clear to see
這不是愛,很明顯就看得出來
But darling, stay with me
但親愛的,陪在我身邊
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()