Live


Blue Feat. Elton John - Sorry Seems To Be The Hardest Word
Blue&艾爾頓·約翰 - 抱歉似乎是最難以說出口的話

(Sorry seems to be the hardest word)
(抱歉似乎是最難以說出口的話)

[Verse 1]
What I got to do to make you love me?
我該怎麼做才會讓妳愛我?
What I got to do to make you care?
我該怎麼做才會讓妳在乎我?
What do I do when lightning strikes me?
當痛不欲生我又該如何是好?
And I wake to find that you're not there?
而我睜開眼卻發現妳不在我身旁?

What I got to do to make you want me?
我該怎麼會才會讓妳要我?
What I got to do to be heard?
我該怎麼做才會讓妳傾聽?
What do I say when it's all over?
當一切已經結束我還能說什麼?
Sorry seems to be the hardest word
抱歉似乎是最難以說出口的話..

[Hook]
It's sad, so sad
真是可悲,多麼的可悲
It's a sad, sad situation
真是可悲,悲傷的情景
And it's getting more and more absurd
而一切變得越來越荒謬
It's sad, so sad
真是可悲,多麼的可悲
Why can't we talk it over?
為什麼我們不能好好聊聊?
Oh it seems to me
噢~對我來說
That sorry seems to be the hardest word
抱歉似乎是最難說出口的話...

[Verse 2]
What I got to do to make you want me?
我該怎麼會才會讓妳要我?
What I got to do to be heard?
我該怎麼做才會讓妳傾聽?
What do I say when it's all over?
當一切已經結束我還能說些什麼?
Sorry seems to be the hardest word
抱歉似乎是最難以說出口的話..

[Hook]
It's sad, so sad
真是可悲,多麼的可悲
It's a sad, sad situation
真是可悲,悲傷的情景
And it's getting more and more absurd
而一切變得越來越荒謬
It's sad, so sad
真是可悲,多麼的可悲
Why can't we talk it over?
為什麼我們不能好好聊聊?
Oh it seems to me
噢~對我來說
That sorry seems to be the hardest word.
抱歉似乎是最難說出口的話...

[Bridge]
Yeh. Sorry
耶....抱歉

[Hook]
What I got to do to make you love me?
我該怎麼做才會讓妳愛我?
What I got to do to make you care?
我該怎麼做才會讓妳在乎我?
What do I do when lightning strikes me?
當雷電大作時我又該如何是好?
What have I got to do? (x2)
我到底該做些什麼?
When sorry seems to be the hardest word
當抱歉似乎是最難以說出口的話..

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()