Original Mix


Tiësto Feat. Kyler England - Take Me
提雅斯多&Kyler England - 帶我走

[Verse 1]
Waiting for the light to change from red
正等待著紅燈變換燈號
Thinking over all the things you said to me
正將你對我說的所有事想個透徹
You said to me
你對我說的
All your dreams are dying in the sun
你所有的夢想都逝去於陽光
Pretty soon there'll be nowhere left to run away
很快的就不再有地方讓你逃避
To run away
讓你逃避

You packed your bags to leave by the morning
你收拾好行李準備早上離去
Destination far off and foreign
終點在遙遠的國度
It's never or now (x2)
把握當下

[Hook]
Baby won't you take me
寶貝不帶我一起走嗎
Baby won't you take me with you
寶貝不帶我與你一起走嗎
With you
與你
Baby won't you take me
寶貝不帶我一起走嗎
Baby won't you take me with you
寶貝不帶我與你一起走嗎
With you
與你
Cause I don't wanna be alone tonight
因為今晚我不想孤單一人
I don't wanna be alone tonight
今晚我不想孤單一人
Baby won't you take me
寶貝不帶我一起走嗎
Baby won't you take me with you
寶貝不帶我與你一起走嗎
With you
與你

[Verse 2]
Memories of a life I leave behind
拋下過去生活的種種回憶
Take a souvenir to remind me of
帶著紀念物提醒著我
The ones that love
我最愛的他

Feel my heart it beats like a stopwatch
感到我的心跳噗通的像碼錶
Running out of time with each tick tock
每一下的滴答聲伴隨著時間即將到了盡頭
It's never or now (x2)
把握當下

[Hook] (x2)
Baby won't you take me
寶貝不帶我一起走嗎
Baby won't you take me with you
寶貝不帶我與你一起走嗎
With you
與你
Baby won't you take me
寶貝不帶我一起走嗎
Baby won't you take me with you
寶貝不帶我與你一起走嗎
With you
與你
Cause I don't wanna be alone tonight
因為今晚我不想孤單一人
I don't wanna be alone tonight
今晚我不想孤單一人
Baby won't you take me
寶貝不帶我一起走嗎
Baby won't you take me with you
寶貝不帶我與你一起走嗎
With you
與你
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()