Live


Bruno Mars - Treasure
布魯諾·馬爾斯 - 珍愛

[Intro]
Baby squirrel, you’s a sexy motherfucker
性感寶貝,妳真是幹他媽的性感

[Verse 1]
Give me your, give me your, give me your attention, baby (attention, baby)
給我妳的,給我妳的,把注意力交給我,寶貝(注意力,寶貝)
I gotta tell you a little something about yourself (self)
我要告訴妳一些關於妳的事情(關於妳)
You're wonderful, flawless, ooh, you're a sexy lady (sexy lady)
妳是多麼的美好,完美無暇,噢~妳完全就是性感正妹(性感正妹)
But you walk around here like you wanna be someone else (else…)
但妳卻不由自在的擺動腳步,似乎不太認同我所說的(不太認同...)

(Oh whoa-oh-oh)
(噢~嗚噢-噢-噢)
I know that you don't know it, but you're fine, so fine (fine, so fine)
我知道妳不懂我在說什麼,但妳真的很優,超級優(很優,超級優)
(Oh whoa-oh-oh)
(噢~嗚噢-噢-噢)
Oh girl, I'm gonna show you when you're mine, oh mine (mine, oh mine)
噢~女孩,當妳被我佔有時會讓妳懂我在說什麼,噢~成為我的(成為我的,噢~成為我的)

[Hook]
Treasure, that is what you are
珍愛,就是妳對我的意義
Honey, you're my golden star
親愛,妳就是我的珍寶
You know you can make my wish come true
妳知道妳能讓我的願望成真
If you let me treasure you (x2)
如果妳讓我珍愛妳

(Whoa-oh-oh-h-h-h)
(嗚-嗚-嗚-嗚-嗚)

[Verse 2]
Pretty girl, pretty girl, pretty girl, you should be smiling (you should be smiling)
漂亮女孩,漂亮女孩,漂亮女孩,妳該常微笑才對(妳該常微笑)
A girl like you should never look so blue (blue…)
像妳這樣的女孩不該掛著憂鬱的臉(憂鬱...)
You're everything I see in my dreams
在我夢裡滿滿都是妳
I wouldn't say that to you if it wasn't true (true…)
如果這不是真的,我才不會一字一句述說出來(真的...)

(Oh whoa-oh-oh)
(噢~嗚噢-噢-噢)
I know that you don't know it, but you're fine, so fine (fine, so fine)
我知道妳不懂我在說什麼,但妳真的很優,超級優(很優,超級優)
(Oh whoa-oh-oh)
(噢~嗚噢-噢-噢)
Oh girl, I'm gonna show you when you're mine, oh mine (mine, oh mine)
噢~女孩,當妳被我佔有時會讓妳懂我在說什麼,噢~成為我的(成為我的,噢~成為我的)

[Hook]
Treasure, that is what you are
珍愛,就是妳對我的意義
Honey, you're my golden star
親愛,妳就是我的珍寶
You know you can make my wish come true
妳知道妳能讓我的願望成真
If you let me treasure you (x2)
如果妳讓我珍愛妳

(Whoa-oh-oh-h-h-h)
(嗚-嗚-嗚-嗚-嗚)

[Bridge] (x2)
You are my treasure (x2)
妳就是我的珍愛
You are my treasure, yeah, you, you, you, you are
妳就是我的珍愛,是,妳,妳,妳,妳是

(You are my treasure (x2))
(妳就是我的珍愛)
(You are my treasure, yeah, you, you, you, you are)
(妳就是我的珍愛,是,妳,妳,妳,妳是)

You are my treasure (x3)
妳就是我的珍愛

[Hook]
Treasure, that is what you are
珍愛,就是妳對我的意義
Honey, you're my golden star
親愛,妳就是我的珍寶
You know you can make my wish come true
妳知道妳能讓我的願望成真
If you let me treasure you (x2)
如果妳讓我珍愛妳

(whoa-oh-oh-h-h-h)
(嗚-嗚-嗚-嗚-嗚)
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()