Live


Mariah Carey - You’re Mine (Eternal)
瑪麗亞凱莉 - 你是我的(永恆的愛)

[Intro:]
Mine (ma-ine)
我的(我—的)
Mine
我的
Mine (you're ma-ine)
我的(你是我—的)
Mine
我的

[Verse 1]
I can't seem to live without your love
似乎無法活著沒有你的愛
Suffocating here by myself dying for your touch
你的觸摸讓我如此的無法呼吸
Spring time eyes that get you every time
春光乍洩的雙眼不斷誘惑著你
And I just can't seem to give you up
而似乎我只是無法抗拒你
You're mine
你是我的

[Hook]
You make me feel
你讓我感受到
Our love would never end
我們的愛是永恆的
How can I forget
我怎麼能忘記
Baby we were the best
寶貝我們是最棒的一對
Suffered dreams of you all through the night
整夜夢裡都是你
And baby I can't seem to give you up
寶貝而似乎我無法抗拒你
You're mine
你是我的

I can't seem to give you up
似乎我無法抗拒你
You're Mine (baby you're mine)
你是我的(寶貝你是我的)
I can't seem to give you up
似乎我無法抗拒你
You're Mine (baby you're mine)
你是我的(寶貝你是我的)

[Verse 2]
Summer days and summer nights
夏日之晨與夜晚
When I felt you in my arms
當我感受到你在我懷裡
Didn't I want you badly
是否是我太想擁有你
Wanted to let you have me
而是想要你能擁有我
Autumn days and stormy nights
秋日之晨與暴風夜晚
When you crushed me with your charms
當我沈迷於你的魅力
Didn't I need you madly
是否是我無法控制的需要你
Now I'm lying here falling apart
現在我崩潰瓦解倒在這裡

I can't seem to live without your love
似乎無法活著沒有你的愛
Suffocating here by myself dying for your touch
你的觸摸讓我如此的無法呼吸
Spring time eyes that get you every time
春光乍洩的雙眼不斷誘惑著你
And I just can't seem to give you up
而似乎我只是無法抗拒你
You're mine
你是我的

[Hook]
Boy you make me feel
男孩你讓我感受到
Our love would never end
我們的愛是永恆的
How can I forget
我怎麼能忘記
Baby we were the best
寶貝我們是最棒的一對
Suffered dreams of you all through the night
整夜夢裡都是你
And baby I can't seem to give you up
寶貝而似乎我無法抗拒你
You're mine
你是我的

I can't seem to give you up
似乎我無法抗拒你
You're Mine (baby you're mine)
你是我的(寶貝你是我的)
I can't seem to give you up
似乎我無法抗拒你
You're Mine
你是我的

[Bridge]
Oh
噢~
You make me feel
你讓我感受到
Like love would never end
像是我們的愛會成為永恆
Tell me how can I forget that
告訴我,我怎麼能忘記
My baby we were the best
我的寶貝,我們是最棒的一對
I suffer in dreams of you all through the night
整夜夢裡滿滿都是你
And baby I can't seem to
寶貝似乎我無法
Give you up
抗拒你
You're mine
你是我的

[Outro] (x2)
I can't seem to give you up
似乎我無法抗拒你
You're Mine
你是我的
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()