Seven Lions, Myon & Shane 54 Feat. Tove Lo - Strangers
Seven Lions, Myon & Shane 54 & Tove Lo - 陌生人

[Verse 1]
Nothing more than strangers
在街上沒有其他事物比陌生人
Passing by out on the street
更常與你擦肩而過
Memories are fading though
回憶已枯萎
It's only been a week
但那不過是一星期前的事
All the little things are gone
所有的小細節已消失
The things we used to be
關於我們的曾經
Nobody could take us down
沒人能將我們拆散
There was only you and me
因為在那只有你與我

[Hook] (x2)
And without you I can't be
沒有你,我什麼都不是
You're the universe to me
你就是我的宇宙
You're the air in my lungs
你就是我肺裡的空氣
You're the fields where I run
你就是我嬉戲奔跑的田野
You're the sky where I'm floating
你就是我自由飄浮的天空

It's you, you, you
就是你,你,你
It's you, woah
就是你,噢嗚噢~

[Verse 2]
Don't want to be a stranger
不想成為陌生人
Want to be the one you need
只想成為你心中唯一
I can be your world, your life
我能成為你的世界,你的人生
Your lover, all for free
你的親密愛人,一切不用任何代價
All the little things come back
曾消失的小細節全浮現在心頭
The things we used to be
我們過去的點點滴滴
Nobody could take us down
沒人能將我們拆散
There was only you and me
因為在那只有你與我

[Hook]
And without you I can't be
沒有你,我什麼都不是
You're the universe to me
你就是我的宇宙
You're the air in my lungs
你就是我肺裡的空氣
You're the fields where I run
你就是我嬉戲奔跑的田野
You're the sky where I'm floating
你就是我自由飄浮的天空

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(14) 人氣()