close


Live


Beyoncé - Best Thing I Never Had
碧昂絲 - 從未擁有過的幸福

[Intro]
What goes around comes back around (hey my baby) (x2)
種什麼因,得什麼果(嘿~我的寶貝)
I say what goes around comes back around (hey my baby)
我說種什麼音,就會得什麼果(嘿~我的寶貝)
What goes around comes back around…
種什麼因,得什麼果...

[Verse 1]
There was a time
過去曾有一段時間
I thought, that you did everything right
我曾認為,你各方面都是如此的美好
No lies, no wrong
從無謊言,從無錯誤
Boy I must've been out of my mind
寶貝我一定是被愛沖昏頭
So when I think of the time that I almost loved you
所以當我想起當時我全心全意的愛著你
You showed your ass and I, I saw the real you
你卻轉身離開而我,我終於看清了你

Thank God you blew it
感謝上帝,讓你展露出本性
I thank God I dodged the bullet
我感謝上帝,讓我躲過一劫
I'm so over you
我已徹底忘了你
So baby good lookin' out
寶貝感謝你讓我成長許多

[Hook]
I wanted you bad
我曾如此的渴望你
I'm so through with that
現在我卻把你拋諸腦後
'Cause honestly you turned out to be the (best thing I never had)
說真的事實證明原來(錯過你是我人生中最幸福的事)
You turned out to be the (best thing I never had)
事實證明原來(錯過你是我人生中最幸福的事)
And I'm gonna' always be the (best thing you never had)
而我永遠會是(你人生中錯過最幸福的事)
Oh yeah, I bet it sucks to be you right now
噢耶,我敢打賭你現在一定悔不當初

[Verse 2]
So sad, you're hurt
真是悲哀,你受傷了
Boo hoo, oh, did you expect me to care
嗚嗚,噢,你還期待我會在乎你?
You don't deserve my tears
你不值得我再為你掉眼淚
I guess that's why they ain't there
我想這就是為什麼眼淚不再流下的原因
When I think that there was a time that I almost loved you
當我想起當時我全心全意的愛著你
You showed your ass and baby yes I saw the real you
你卻轉身離開了我,是的寶貝,我終於看清了你

Thank God you blew it
感謝上帝,讓你展露出本性
I thank God I dodged the bullet
我感謝上帝,讓我躲過一劫
I'm so over you
我已徹底忘了你
Baby good lookin' out
寶貝感謝你讓我成長許多

[Hook]
I wanted you bad
我曾如此的渴望你
I'm so through with that
現在我卻把你拋諸腦後
Cause honestly you turned out to be the (best thing I never had)
說真的事實證明原來(錯過你是我人生中最幸福的事)
I said, you turned out to be the (best thing I never had)
我說,事實證明原來(錯過你是我人生中最幸福的事)
And I'll never be the (best thing you never had)
我將永遠不會成為(你人生之中最幸福的事)
Oh baby I bet sucks to be you right now
噢~寶貝,我敢打賭你現在一定悔不當初

[Bridge]
I know you want me back
我知道你想要我回到你身邊
It's time to face the facts
是時候該面對現實
That I'm the one that's got away
我已選擇離開你
Lord knows that it would take another place, another time, another world, another life
主知道要在不同的地點、不同的時間、不同的世界還是不同的人生,才會有那緣分
Thank God I found the good in goodbye
感謝上帝讓我們就這樣好聚好散

[Hook]
I used to wanted you bad
我曾經是如此的渴望你
I'm so through with that
現在我卻把你拋諸腦後
Cause honestly you turned out to be the (best thing I never had)
說真的事實證明原來(錯過你是我人生中最幸福的事)
Oh you turned out to be the (best thing I never had)
噢~事實證明原來(錯過你是我人生中最幸福的事)
And I will always be the (best thing you never had)
而我永遠都會是(你人生之中錯過最幸福的事)
Oh, best thing you never had!
噢,你人生之中錯過最幸福的事!

I used to want you so bad
我曾經是如此的渴望你
I'm so through with that
現在我卻把你拋諸腦後
Cause honestly you turned out to be the (best thing I never had)
說真的事實證明原來(錯過你是我人生中最幸福的事)
Oh you turned out to be the (best thing I never had)
噢~事實證明原來(錯過你是我人生中最幸福的事)
Oh, I will never be the (best thing you never had)
噢,我永遠成為(你人生中之錯過最幸福的事)
Oh baby, I bet it sucks to be you right now
噢~寶貝,我敢打賭你現在一定悔不當初

[Outro]
What goes around, comes back around (x2)
種什麼因,得什麼果
I bet it sucks to be you right now
我敢打賭你現在一定悔不當初
What goes around, comes back around
種什麼因,得什麼果
I bet it sucks to be you right now
我趕打賭你現在一定悔不當初
What goes around, comes back around
種什麼因,得什麼果
I bet it sucks to be you right now
我敢打賭你現在一定悔不當初
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()