Live


James Morrison - You Give Me Something
詹姆斯·墨里森 - 妳給了我些些

[Verse 1]
You want to stay with me in the morning
妳想早上時陪在我身旁
You only hold me when I sleep
妳卻只敢在我睡著時緊抱著我
I was meant to tread the water
本來這只是一種不經意的習慣
Now I've got damped in too deep
但現在卻已陷的太深

For every piece of me that wants you
我身體裡的每一分吋都想要妳
Another piece backs away
其餘部分卻在畏縮著

[Hook]
‘Cause you give me something
因為妳給了我些些情感
That makes me scared, alright
讓我如此害怕畏懼
This could be nothing
也許到頭來會是一場空
But I'm willing to give it a try
但我願意放手一搏
Please give me something
就請給我些些情感
‘Cause someday I might know my heart
因為總有一天我會弄懂我的心

[Verse 2]
You already waited up for hours
妳已經等了好幾個小時
Just to spend a little time alone with me
就只是為了能與我獨處一小段時光
And I can say I've never bought you flowers
我卻從沒有買過半束花送妳
I can't work out what they mean
只因為我搞不懂花的意義是什麼
I never thought that I'd love someone
我從來沒想過我會愛上誰
That was someone else's dream
那只存在於其他人的夢想中

[Hook]
‘Cause you give me something
因為妳給了我些些情感
That makes me scared, alright
讓我如此害怕畏懼
This could be nothing
也許到頭來會是一場空
But I'm willing to give it a try
但我願意放手一搏
Please give me something
就請給我些些情感
‘Cause someday I might call you form my heart
也許某一天我會從心底呼喚著妳

[Bridge]
But it might be a second too late
也許已經太遲
And the words that I could never say
那些我從沒說出口的字句
Gonna come out anyway
不管如何我都要說出口

[Hook]
‘Cause you give me something
因為妳給了我些些情感
That makes me scared, alright
讓我如此害怕畏懼
This could be nothing
也許到頭來會是一場空
But I'm willing to give it a try
但我願意放手一搏
Please give me something
就請給我些些情感

[Hook]
‘Cause you give me something
因為妳給了我些些情感
That makes me scared, alright
讓我如此害怕畏懼
This could be nothing
也許到頭來會是一場空
But I'm willing to give it a try
但我願意放手一搏
Please give me something
就請給我些些情感
‘Cause someday I might know my heart
因為總有一天我會弄懂我的心

Know my heart (x3)
弄懂我的心
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()