Chrisette Michele Feat. Ne-Yo - What You Do
Chrisette Michele&尼歐 - 你所做的一切

[Verse 1]
Say it with your actions (actions)
用你的行動表示(行動)
Saying those words to me
對我說出這些字眼
Doesn't mean anything
那並不代表什麼
I don't wanna hear them (hear them)
我不想聽你講那些(聽你講那些)
Baby you can keep those three
寶貝你可以繼續這樣
You might as well not even speak
或你也可以選擇什麼都不說

Many different times before
以前好多時候
You were almost out the door
你差點就要奪門而出
Then you'd say it
接著你告訴我那些甜言蜜語
And I'd forgive everything
我就完完全全的原諒你
Well I'm sorry to report
好吧,我很抱歉得和你說
That's not working anymore
這招已經對我完全無用
Now I need to see if that's really what you mean
現在我必須親眼見證你的所作所為是否是真的

[Hook]
No more "I'm sorry”
別再說“對不起”
"I love you”
“我愛妳”
(Baby) I need proof
(寶貝)我需要證明
Baby boy it's all in what you do
我的寶貝,一切都會在於你的所作所為裡
I love you
我愛妳
(Baby) If it's true baby boy
(寶貝)我的寶貝,如果這是真的
It's all in what you do
一切都會在你的所作所為裡

[Verse 2]
Say it with your actions (actions)
用你的行動表示(行動)
Say it in the way you touch (you touch)
用你撫摸我的方式告訴我(你的撫摸)
And the things that you do for us (things that you do for us)
你對我們所做的事(你對我們所做的事)
I don't wanna be mean (be mean)
我不想變的如此刻薄(變的刻薄)
But when it comes to this love (this love)
一旦我們的愛走到了這個地步(我們的愛)
Saying it ain't enough
只能說一切的一切都遠遠不夠

Many different times before
以前好多時候
You were almost out the door
你差點就要奪門而出
Then you'd say it
接著你告訴我那些甜言蜜語
And I'd forgive everything
我就完完全全的原諒你
Well I'm sorry to report
好吧,我很抱歉得和你說
That's not working anymore
這招已經對我完全無用
Now I need to see if that's really what you mean
現在我必須親眼見證你的所作所為是否是真的


[Hook]
No more "I'm sorry”
別再說“對不起”
(No more)“I love you”
(別再說)“我愛妳”
(Baby)I need proof
(寶貝)我需要證明
Baby boy it's all in what you do
我的寶貝,一切都會在於你的所作所為裡
I love you
我愛妳
(Baby) If it's true baby boy
(寶貝)我的寶貝,如果這是真的
It's all in what you do
一切都在你的所作所為裡

[Bridge]
It's all in what you, it’s it’s in what you do
一切都在你的,一切,一切都在你的所作所為
It's all in what you do (it's in what you)
一切都在你的所作所為(在你的)
(It’s all in what you do)
(一切都在你的所作所為裡)

It’s all in what you do (x2)
一切都在你的所作所為
(It’s it's in what you)
(一切,一切都在你的)
(It’s all in what you do)
(一切都在你的所作所為)

[Hook]
No more "I'm sorry”
別再說“對不起”
(No more) “I love you”
(別再說)“我愛妳”
(Baby) I need proof
(寶貝)我需要證明
Baby boy it's all in what you do
我的寶貝,一切都會在於你的所作所為裡
I love you
我愛妳
(Baby) If it's true baby boy
(寶貝)我的寶貝,如果這是真的
It's all in what you do
一切都在你的所作所為裡

[Outro]
It's in what you
都在你的
It's it's in what you do
一切,一切都在你的所作所為
It's in what you
都在你的
It's all in what you do
所有一切都在你的所作所為
It's in what you
都在你的
It's it's in what you do
一切,一切都在你的所為所為裡
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()