Live


Foreigner - I Want To Know What Love Is
外國人合唱團 - 我要知道愛到底是什麼

[Verse 1]
I gotta take a little time
我得花一些時間
A little time to think things over
花一些時間把所有事想個透徹
I better read between the lines
也得把所有的細節細細嚼絕
In case I need it when I'm older
以防我年老時,才去思考這一切

Now this mountain I must climb
現在我得爬過這一座山
Feels like a world upon my shoulders
感覺整個世界都壓在我的肩上
I through the clouds I see love shine
穿過雲層,我見到愛正閃耀著
It keeps me warm as life grows colder
當人生越來越寒冷,愛讓我感到溫暖

In my life there's been heartache and pain
在我的人生之中,曾充滿著悲傷與心痛
I don't know if I can face it again
我不知道我是否還能再一次面對
Can't stop now, I've traveled so far
To change this lonely life
現在已經無法停下,為了改變寂寞人生,我已走的太遠

[Hook]
I wanna know what love is
我想知道愛到底是什麼
I want you to show me
我要妳讓我知道愛是什麼
I wanna feel what love is
我想要感受愛是什麼
I know you can show me
我知道妳能讓我知道

[Verse 2]
I'm gonna take a little time
我得花一些時間
A little time to look around me
花一些時間審視我自己
I've got nowhere left to hide
我已經無處可躲
It looks like love has finally found me
似乎愛終於找到了我

In my life there's been heartache and pain
在我的人生之中,曾充滿著悲傷與心痛
I don't know if I can face it again
我不知道我是否還能再一次面對
Can't stop now, I've traveled so far
To change this lonely life
現在已經無法停下,為了改變寂寞人生,我已走的太遠

[Hook]
I wanna know what love is
我想知道愛到底是什麼
I want you to show me
我要妳讓我知道愛是什麼
I wanna feel what love is
我想要感受愛是什麼
I know you can show me
我知道妳能讓我知道

I wanna know what love is
我想知道愛到底是什麼
I want you to show me
我要妳讓我知道愛是什麼
And I wanna feel, I want to feel what love is
我想感受到,我要感受到愛是什麼
And I know, I know you can show me
而我知道,我知到妳能讓我知道

[Bridge]
Let's talk about love
讓我們談論愛吧
I wanna know what love is, the love that you feel inside
我想知道愛到底是什麼,就是妳心中所感受到的愛
I want you to show me, and I'm feeling so much love
我要妳告訴我愛是什麼,我也想感受滿滿的愛
I wanna feel what love is, no, you just cannot hide
我想要感受愛是什麼,不,只是妳不能將自己隱藏起來
I know you can show me, yeah
我知道妳能讓我知道,耶

[Outro]
I wanna know what love is, let's talk about love
我想知道愛到底是什麼,讓我們談論愛吧
I want you to show me, I wanna feel it too
我要妳告訴我愛是什麼,我也想感受滿滿的愛
I wanna feel what love is, I want to feel it too
我想要感受愛是什麼,我也想感受滿滿的愛
And I know and I know, I know you can show me
而我知道、我知道,我知道妳可以告訴我愛是什麼
Show me love is real, yeah
讓我知道愛是如此真實,耶
I wanna know what love is…
我要知道愛到底什麼...
I wanna know
我要知道...
I want to you show me
我要妳讓我知道
I wanna know (x2)
我要知道
I want feel what love is…
我想要感受愛是什麼...
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()