Madeon - The City
Madeon - 夢想都市

[Intro]
There is a place in the distance
在遠方有一處地方
A place that I’ve been dreaming of,no
有一處地方是我夢寐以求的,在
No time in space don’t exist there
在那空間時間是不存在的
We can dance like there’s no tomorrow
我們可以像世界末日一般盡情跳舞
There is a place, no time in space
有一處地方,沒有時間所拘束

[Hook] (x3)
I got tomorrow to
我要將明日
I got to all the way
我一路走來自始至終

[Verse 1]
I can feel the city crumbling around me
我能感受到這城市在我身邊分崩離析
Can’t seem to find my way
迷惘著無法尋到屬於我的身存之道
But I can see a bright light calling through the dark night
但我能見到有一道強烈的光線照耀著黑暗的夜晚
Hoping to find my way
期望能尋找到我的身存之道
Yeah, I had what I wanted
是,我擁有我想要的一切
It went away so fast, fast
一切飛逝的如此快速,快速
Yeah, I got to let go
是,我得放手讓它成為過去
We can dance like there’s no tomorrow
就讓我們像世界末日一般盡情跳舞
(So here we go)
(所以讓我們開始吧)

[Hook] (x3)
I got tomorrow to
我要將明日
I got to all the way
我一路走來自始至終

[Verse 2]
I can feel the heartbeat underneath the concrete
我能感受到位在混凝土內的陣陣心跳
Just like a kick drum plays
就像大鼓的敲擊聲
Running in a straight line guided by the street lights
讓街燈作為嚮導,向前直直的奔跑著
Pushing the dark away
將黑暗推開
Yeah, I had what I wanted
是,我擁有我想要的一切
It went away so fast, fast
一切飛逝的如此快速,快速
Yeah, I got to let go
是,我得放手讓它成為過去
We can dance like there’s no tomorrow
就讓我們像世界末日一般盡情跳舞

[Bridge]
There is a place in the distance
在遠方有一處地方
A place that I’ve been dreaming of,no
有一處地方是我夢寐以求的,在
No time in space don’t exist there
在那空間時間是不存在的
We can dance like there’s no tomorrow
我們可以像世界末日一般盡情跳舞

There is a place in the distance
在遠方有一處地方
A place that I’ve been dreaming of, no
No, time and space…
有一處地方是我夢寐以求的,沒有時間的空間..
We can dance like there’s no tomorrow
我們可以像世界末日一般盡情跳舞

[Hook] (x3)
I got tomorrow to
我要將明日
I got to all the way
我一路走來自始至終

Tomorrow (x2)
明日
We can dance
我們能盡情跳舞
Hey…
嘿...
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()