The Weeknd - Twenty Eight
The Weeknd - 28

[Verse 1]
This house is not a home to you
這房子對妳來說不叫做家
But you decide to go ahead and lay down, lay down
但妳決定就這樣繼續走下去,雙手一攤,放棄一切
There are no words to describe the depth of your indifference
已經沒有任何言語能形容妳無比的冷淡
'Cause I see you're here to stay
因為我見到妳留在這
Should have known I pick my fate
推向我站在人生的十字路口
Ooh
噢~

[Hook]
I'm so wrong (x2)
我真的錯的好離譜
(To let you in my)
(讓妳進到我的)
To let you in my home
讓妳進到我家裡來
(You know where I sleep)
(妳知道我睡在哪)
Now you know where I sleep
現在妳知道我睡在哪
(Never felt so damn weak )
(從沒感受過如此的虛弱)
Ohhh Ohhh
噢~噢~

[Verse 2]
Hey there lonely girl
嘿~我寂寞的女孩
Did you have to tell your friends
妳曾告訴過妳的好姐妹們
About the way I got you screaming my name
我讓妳大聲喊叫我名字的招式
Did you have to tell the world, ooh
妳曾讓全世界都知道嗎?嗚~
Now your girls all wanna fuck
現在妳的姊妹們都想和我上床
Girl you could've been the one
女孩,妳仍然還是我心中的唯一
Gotta change my number twice a month
得要每個月更改我的電話兩次
When you could have simply kept it on the down low
當妳得將我們的祕密守口如瓶

[Hook]
I'm so wrong (x2)
我真的錯的好離譜
(To let you in my)
(讓妳進到我的)
To let you in my home
讓妳進到我家裡來
(You know where I sleep)
(妳知道我睡在哪)
Now you know where I sleep
現在妳知道我睡在哪
(Never felt so damn weak )
(從沒感受過如此的虛弱)
Ohhh Ohhh
噢~噢~

[Verse 3]
Baby if I knew you'd be living in my sheets
寶貝,如果我知道妳會離開我的床
I wouldn't have shown you any love
我就不會對妳顯露出半點愛
I would have left you in the club
我就不會將妳一個人丟在夜店
You say you don't belong
妳說著妳不屬於我
You keep saying there's no one
妳不斷說著並沒有第三者
And there's nowhere to go, ooh
沒有地方可以讓妳去,嗚~
But who keeps calling on your phone?
但是誰一直不斷打電話給妳?
I'm so wrong, I'm so wrong, I'm so wrong
我真的錯的好離譜,我真的錯的一塌糊塗,我真的錯的一塌糊塗

[Hook]
I'm so wrong, I'm so wrong
我真的錯的好離譜,錯的一塌糊塗
(To let you in my)
(讓妳進到我的)
To let you in my home
讓妳進到我家裡來
(You know where I sleep)
(妳知道我睡在哪)
Now you know where I sleep
現在妳知道我睡在哪
(Never felt so damn weak )
(從沒感受過如此的虛弱)
Ohhh (Ohhh) Ohhh
噢~(噢~)噢~
(Oh baby)
(噢,寶貝)
Oohh
噢~

I'm so wrong, I'm so wrong
我真的錯的好離譜,錯的一塌糊塗
Girl, if your man call your phone again
女孩,如果妳還讓妳的男人打電話給妳
(To let you in my)
(讓妳進到我的)
To let you in my home
讓妳進到我家裡來
Girl, if your man call your phone again
女孩,如果妳還讓妳的男人打電話給妳
(You know where I sleep)
(妳知道我睡在哪)
Now you know where I sleep
現在妳知道我睡在哪
(Never felt so damn weak )
(從沒感受過如此的虛弱)
Ohhh Ohhh
噢~噢~
(Baby)
(寶貝)
Oooh Ooh, yeah
噢~噢~,耶
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()