Live


CeeLo Green - Big Lights Bigger City
CeeLo Green - 虛榮繁華的大都市

[Verse 1]
I been livin for the weekend
我曾活著只為了週末
But no not anymore
但現在已不再如此
Cause here comes that familiar feelin
That fridays famous for
因為那向我襲來的正是星期五著名熟悉的感覺
Yeah I'm lookin for some action
是阿,我正找尋著一些活動
And it's out there somewhere
還正想著要往哪去
You can feel the electricity
All in the evening air
你可以在傍晚的空氣裡感受到那高漲的情緒
And it may just be more of the same
然而這情緒只會越來越高漲
But sometimes you wanna go where everyone knows your name
但有時你會想到每個人都知道你是誰的地方
So I guess I'll have to wait and see
所以我想我會拭目以待
But I'm just gonna let something brand new happen to me
但其實我只是要讓生活裡獲得一些嶄新的變化

[Hook]
And it's alright
所以沒關係的
It's alright (x5)
一切都很OK的
Bright lights and the big city
虛榮而繁華的大城市
It belongs to us tonight (tonight, tonight)
今晚這一切都屬於我們(今晚,今晚)

[Verse 2]
Now Friday's cool
現在禮拜五是很酷的日子
But there's somethin about Saturday night
但有些關於星期六晚上的事情
You can't say what you won't do
你不能說你不想做些什麼
Cause you know that you just might
因為你自己知道你只會想著也許
I'm alive this evening
在這傍晚我卻滿是朝氣
It was love at first sight
在那一刻我雙眼所見全都是愛
This Saturday
在這星期六
And every Saturday for the rest of my life
在我未來的人生裡每個星期六都是
And everyone's standin in line
而每個人都想一同加入
Yeah lookin good and lookin for a real good time
耶,看起來一切都很棒,看來會有美好的時光
So I'll never have to wonder if
所以我永遠也不用去感到奇怪,如果
I'll have someone to share all of it with
我將與另一個人去一同分享這一切

[Hook]
And it's alright
所以沒關係的
It's alright (x5)
一切都很OK的
Bright lights and the big city
虛榮而繁華的大城市
It belongs to us tonight (tonight, tonight)
今晚這一切都屬於我們(今晚,今晚)

[Bridge]
Yes I need it
是,我需要這一切
Everybody does
每一個人也是
Cocktails and conversation
雞尾酒和交流
Music and making love
音樂和性愛

[Hook]
And it's alright
所以沒關係的
It's alright (x5)
一切都很OK的
Bright lights and the big city
虛榮而繁華的大城市
It belongs to us tonight (tonight)
今晚這一切都屬於我們(今晚)
Bright lights (x3)
繁華虛榮的
And the big city (tonight)
大都市(今晚)
It belongs to us tonight (tonight)
今晚這一切都屬於我們(今晚)
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()