Remix


tyDi Feat. Sarah Howells - When I Go
泰迪&莎拉皓絲 - 闔上雙眼

[Verse 1]
It’s a scary world
這是個駭人的世界
The balance here is fragile
這世界的平衡已吹彈可破
We’re all set to self-destruct
我們早已走向自我毀滅的道路

And the redness of your eyes
而瀰漫在你雙眼裡的火焰紅
Is all you see now
是你所能見到的一切
And the darkness’ all you touch
伸出手碰觸到的只剩下漆黑

‘Cause I don’t know how
因為我,不知道該如何
Know how to fill this silence
該如何填滿這凝結的一切
And I’m tired of having to try
我也厭倦了必須不斷去嘗試..

[Hook]
Do not follow me now
別再跟隨著在我身旁
I’ve a strong and stubborn mind
我的意志堅強且堅定
Your face is fading slowly
隨著你的臉龐在我意識裡漸漸逝去
I can leave you a second time
我能毫不猶豫的再次離開你

When I go, when I go
當我離開,當我離去時
Believe me, you’ll realize
相信我,最終你會明白
When I go, you will know
當我離去,最終你會明瞭

[Verse 2]
It’s a different world
這是個不尋常的世界
When money is all that matters
當金錢成為全人類最重要的事物
And you never look ahead
你的雙眼將被蒙蔽

Me and you
我與你
We’ll make some night of footprints
我們要在這闇夜留下足跡
Don’t believe all that you’ve read
別相信報章媒體上所讀到的一切

And maybe I don’t have
而我也許不需去
To fill this silence
填補這凝結的一切
This time we don’t have to try
因為這一次我們不需去嘗試..

[Hook]
And if you follow me now
如果你願意跟隨在我左右
I’ve a strong and stubborn mind
我的意志堅強且堅定
Your face is fading slowly
就算你的臉龐在我意識裡漸漸逝去
I’ll remember some other time
未來的某一天我會一點一滴拼湊起來

When I go, when I go
當我離開,當我離去時
Believe me, you’ll realize
相信我,最終你會明白
When I go, you will know
當我離去,最終你會明瞭

[Bridge]
Did your heart rate fall?
你的心跳曾慢慢的漸緩跳動過嗎?
Does your freedom call?
還是那是屬於自由的呼喚?
Can we turn this around?
我們能能讓一切回到最初嗎?
With a single sound?
用這單純徹底的力量?

[Hook]
Do not follow me now
別再跟隨著在我身旁
I’ve a strong and stubborn mind
我的意志堅強且堅定
Your face is fading slowly
隨著你的臉龐在我意識裡漸漸逝去
I can leave you a second time
我能毫不猶豫的再次離開你

When I go, when I go
當我離開,當我離去時
Believe me, you’ll realize
相信我,最終你會明白
When I go, you will know
當我離去,最終你會明瞭
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()