Played Live


Ingrosso & Alesso Feat. Ryan Tedder - Calling (Lose My Mind)
Ingrosso & Alesso&萊恩‧泰德 - 呼喚著 (喪失理智)

[Verse 1]
Can we freeze karma and surrender our rights and wrongs
能將我們所造的業以及所有的對與錯都凍結在這一刻嗎
Can we just for a night let the stars decide where we belong
能有一晚就讓天上的星星決定我們該屬於何處
Maybe heaven right now is a devil or angel away
也許現在天堂不再有惡魔或天使
That won't change
但不會改變的是
Together we vow that our colors will sparkle the faith
只要我們在對方身旁一同發願,信仰會因我們的信念而閃耀著

[Hook]
And I will find you
而我將找尋到妳
I will find you
我要找尋到妳
I will reach you
我要在妳的身旁
Or I, I, I will lose my mind
否則我,我,我會喪失理智
Lose my mind (x3)
喪失理智
Yeah


I will lose my mind, yeah
我會喪失理智,耶~
Lose my mind, yeah
喪失理智,耶~

[Verse 2]
Maybe heaven right now is a devil or angel away
也許現在天堂不再有惡魔或天使
That won't change
但不會改變的是
Together we vow that our colors will sparkle the faith
只要我們在對方身旁一同發願,信仰會因我們的信念而閃耀著

[Hook]
And I will find you
而我將找尋到妳
I will find you
我要找尋到妳
I will reach you
我要在妳的身旁
Or I, I, I will lose my mind
否則我,我,我會喪失理智

I will lose my mind, yeah
我會喪失理智,耶~
Lose my mind, yeah
喪失理智,耶~
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()