Original Mix


BT & Aqualung – Surrounded
BT&水中呼吸器 – 臣服

[Verse 1]
I look up, I look down
我向上望,我向下望
But all I see is you
我眼中所見的只有妳
I look left, I look right
我向左望,我向右望
But all I see is you
我眼中所見的只有妳

[Hook]
You got me surrounded
妳讓我臣服於妳
I tried everything I can
我嘗試過所有我能做的一切
But I know that you're my own way out
但我知道妳是我唯一出路
You got me surrounded, my love
我的愛人,妳讓我臣服於妳
I ain't fighting anymore but I know that you're my one way out
我不再抗拒,因為我知道妳是我唯一出路

You got me surrounded, my love
我的愛人,妳讓我臣服於妳
I ain't fighting anymore but I know that you're my one way out
我不再抗拒,因為我知道妳是我唯一出路

[Verse 2]
If there's another way out, I ain't looking for it (x2)
就算在那兒還有其他出路,我不再尋找
If there's another way out, I ain't looking for it no more
就算在那兒還有其他出路,我永遠也不再尋找

[Bridge]
Become… surrounded (x2)
成為…臣服…

[Hook]
You got me surrounded
妳讓我臣服於妳
I tried everything I can
我嘗試過所有我能做的一切
But I know that you're my own way out
但我知道妳是我唯一出路

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()