Live


Jason Derulo – The Other Side
傑森‧德魯羅 – 另一伴

[MV]
All it takes that one love
所有的一切都因一段戀情
That one kiss
一個吻
One dream
一個夢
To change everything
改變了一切
“You sure you wanna do this?”
“妳確定妳真的想這麼做?”

[Verse 1]
In the beginning
在一開始
I never thought it would be you
我從來沒想過會是妳
When we were chilling
當我們一起出去
Smiling in the photo booth
在大頭貼機裡開心的拍照
But we got closer (yeah)
我們倆越走越近(是阿)
Soon you were eating off my spoon
很快的妳接受我的浪漫攻勢
You're coming over
妳主動跨出一大步
And we would talk all afternoon
而且我們一定能拋下心防吐露心聲整個下午

Tonight we’ll just get drunk
今晚我們要喝倒掛
Disturb the peace
擾亂這片祥和
Find your hands all over me
讓妳的手撫遍我全身
And then you bite your lip
然而妳咬著妳的嘴唇
Whisper and say, “We’re going all the way.”
在我耳邊說“讓我們使出渾身解數吧”

[Hook]
Tonight
今晚
Take me to the other side
讓我成為妳的另一伴
Sparks fly like the Fourth of July
愛的火花四射就像美國獨立紀念日
Just take me to the other side
讓我成為妳的另一伴
I see that sexy look in your eyes
我在妳眼中看到性愛的慾火
And I know we ain’t friends anymore
我知道我們未來在也不會只是朋友
If we walk down this road
如果我們就這樣發展下去
We’ll be lovers for sure
我們一定會是戀人
So tonight kiss me like it’s do or die
所以今晚如果沒有妳的吻,就等於往我心上開了一槍
And take me to the other side
讓我成為妳的另一伴吧

[Verse 2]
This could be perfect (yeah)
這一切都會很完美(沒錯)
But we won’t know unless we try (try)
但我們不願跨出那一步就不會知道結果(跨出)
I know you’re nervous
我懂妳很緊張
So just sit back and let me drive
所以就乖乖的讓我來掌控這一切

Tonight we’ll just get drunk
今晚我們要喝倒掛
Disturb the peace
擾亂這片祥和
Find your hands all over me
讓妳的手撫遍我全身
And then you bite your lip
然而妳咬著妳的嘴唇
Whisper and say, “We’re going all the way.”
在我耳邊說“讓我們使出渾身解數吧”

[Hook]
Tonight
今晚
Take me to the other side
讓我成為妳的另一伴
Sparks fly like the Fourth of July
愛的火花四射就像美國獨立紀念日
Just take me to the other side
讓我成為妳的另一伴
I see that sexy look in your eyes
我在妳眼中看到性愛的慾火
And I know we ain’t friends anymore
我知道我們未來在也不會只是朋友
If we walk down this road
如果我們就這樣發展下去
We’ll be lovers for sure
我們一定會是戀人
So tonight kiss me like it’s do or die
所以今晚如果沒有妳的吻,就等於往我心上開了一槍
And take me to the other side
讓我成為妳的另一伴吧

(Whoa)
嗚噢~

Kiss me like it’s do or die
有妳的吻,就等於往我心上開了一槍
And take me to the other side
讓我成為妳的另一伴

[Bridge]
Tonight we’ll just get drunk
今晚我們要喝倒掛
Disturb the peace
擾亂這片祥和
Find your hands all over me
讓妳的手撫遍我全身
And then you bite your lip
然而妳咬著妳的嘴唇
Whisper and say, “We’re going all the way.”
在我耳邊說“讓我們使出渾身解數吧”

[Hook]
Tonight
今晚
Take me to the other side
讓我成為妳的另一伴
Sparks fly like the Fourth of July (yes, we do, yeah)
愛的火花四射就像美國獨立紀念日(沒錯,我們會如此燦爛,耶)
Just take me to the other side (take me, baby)
讓我成為妳的另一伴(讓我成為,寶貝)
I see that sexy look in your eyes
我在妳眼中看到性愛的慾火
And I know we ain’t friends anymore (oh, no)
我知道我們未來在也不會只是朋友(噢,在也不會)
If we walk down this road
如果我們就這樣發展下去
We’ll be lovers for sure
我們一定會成為戀人
So tonight (so tonight) kiss me like it’s do or die (kiss me, kiss me)
所以今晚(所以今晚)如果沒有妳的吻,就等於往我心上開了一槍(吻我,吻我)
And take me to the other side
讓我成為妳的另一伴吧

(Whoa)
嗚噢~
Take me to the other side
讓我成為妳的另一伴
(Whoa)
嗚噢~
And take me to the other side
讓我成為妳的另一伴
(Whoa)
嗚噢~
Kiss me like it’s do or die
沒有妳的吻,就等於往我心上開了一槍
(Whoa)
嗚噢~
And take me to the other side
讓我成為妳的另一伴

[MV]
“You sure you wanna do this?”
“妳確定妳真的想這麼做?”

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()