Live


Michael Jackson – You Are Not Alone
麥克傑克森 – 妳並不是孤單一人

[Verse 1]
Another day has gone
又一天就這麼過了
I'm still all alone
我仍孤單一人
How could this be
怎麼可能會是如此
You're not here with me
妳不在我的身邊
You never said goodbye
妳從不說再見
Someone tell me why
有人告訴了我原因
Did you have to go?
妳一定要離開嗎?
And leave my world so cold
讓我的世界留下一片淒涼

Everyday I sit and ask myself
每一天我都坐著問我自己
How did love slip away
愛怎會如此的流逝
Something whispers in my ear and says
剎那間有些耳語對我訴說著

[Hook]
That you are not alone
你並不是孤單一人
I am here with you
我在這陪伴著你
Though you're far away
即使你離開去了遠方
I am here to stay
我仍會在這守護著你

But you are not alone
但妳不是孤單一人
I am here with you
我在這陪伴著妳
Though we're far apart
不管我們分離多遠
You're always in my heart
妳永遠在我心中
But you are not alone
但妳不會是孤單一人

'Lone (x2)
孤單
Why, 'lone
為什麼,孤單一人

[Verse 2]
Just the other night
只是在另一個夜晚
I thought I heard you cry
我想我聽到妳正哭泣著
Asking me to come
呼喚著我到妳身邊
And hold you in my arms
將妳緊緊擁抱在懷裡
I can hear your prayers
我聽到了妳的祈禱
Your burdens I will bear
妳的重擔我會一肩扛上
But first I need your hand
但一開始我需要妳讓我牽起妳的手
Then forever can begin
從此開始直到永遠

Everyday I sit and ask myself
每一天我都坐著問我自己
How did love slip away
愛怎會如此的流逝
Something whispers in my ear and says
剎那間有些耳語對我訴說著

[Hook]
That you are not alone
你並不是孤單一人
I am here with you
我在這陪伴著你
Though you're far away
即使你離開去了遠方
I am here to stay
我仍會在這守護著你

But you are not alone
但妳不是孤單一人
I am here with you
我在這陪伴著妳
Though we're far apart
不管我們分離多遠
You're always in my heart
妳永遠在我心中
You are not alone
妳不會是孤單一人
Ohh
噢~

[Bridge]
Whisper three words and I'll come runnin'
輕喊那三個字我會馬上向妳跑來
And girl you know that I'll be there
女孩妳會知道其實我一直在妳身旁
I'll be there
一直陪在妳身旁

[Hook]
You are not alone
你並不是孤單一人
I am here with you
我在這陪伴著你
Though you're far away
即使你離開去了遠方
I am here to stay
我仍會在這守護著你
But you are not alone
但妳不是孤單一人
I am here with you
我在這陪伴著妳
Though we're far apart
不管我們分離多遠
You're always in my heart
妳永遠在我心中

You are not alone (you are not alone)
妳並不是孤單一人(妳並不是孤單一人)
I am here with you (I am here with you)
我在這陪伴著妳(我在這陪伴著妳)
Though you're far away (though you're far away, you and me)
不管我們分離多遠(不管我們分離多遠,妳與我)
I am here to stay
只要妳需要我,我就會馬上出現

You are not alone (you are always in my heart)
妳並不是孤單一人(妳永遠在我心中)
I am here with you
我在這陪伴著妳
Though we're far apart
不管我們分離多遠
You're always in my heart
妳永遠在我心中

For you are not alone...
妳永遠也不會孤單…
Not alone, ohh
不會孤單一人,噢~
You are not alone (x2)
妳並不是孤單一人
Say it again
跟著我再說一次
You are not alone (x2)
妳並不是孤單一人
Not alone (x2)
並不孤單一人
If you just reach out for me girl
女孩,如果妳只是想伸手觸碰到我
In the morning, in the evening
不管是在早上,還是在夜晚
Not alone (x2)
不再孤單一人
You and me not alone
妳與我不再孤單一人
Oh together together
噢,兩人在一起,在一起
Not not being alone (x2)
不再不再孤單一人
arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()