close



Live - Acoustic Unplugged


Cher Lloyd Feat. Mike Posner – With Ur Love
雪兒洛薇&麥克波斯納 – 因你的愛

[Intro]
Da da da da dum dum da dum dum (x3)
Da da da da dum dum

[Verse 1]
Baby, you the best 'cause you worked me out
寶貝,你是最棒的,因為只有你能搞定我
I keep building walls up but you tear 'em down
就算我不斷築起心中的牆,但卻只有你能將它推倒
I'm fighting, I don't wanna like it but you know I like it
我不斷對抗著心中的感覺,嘴巴上說我一點也不喜歡你,但你卻知道我其實口是心非
But you know I like it, like it, like it
但你知道我其實喜歡上你,喜歡你,喜歡你
Used to always think I was bullet proof
以前總覺得我身上穿著防彈背心
But you got an AK and you're blowing through
但你卻只用一把AK,就把我給打穿
Explosive, you don't even know it, I want you to know it
就連你也不知道,這爆炸性的發展,我要你知道我有多幸福
I want you to know it, know it, know it
我要你知道我有多幸福,要你知道,要你知道

All of them other boys can walk away
其他那些蒼蠅就讓他們隨風飛走
They ain't even in the game
他們連靠近我的機會都沒有
'Cause they know that you own it
因為他們知道我是屬於你的
You got this swag, you got this attitude
你的一舉一動,你的氣息
Wanna hear you say my name
想要聽你親口說著我的名字
'Cause you got me...
因為你讓我…

[Hook]
Flying with your love, shining with your love, riding with your love
因你的愛而飛翔,因你的愛而閃耀,因你的愛而轉動
I feel like I'm on top of the world with your love
因你的愛讓我覺得我是全世界最幸福的女人
One hit with your love
你的愛直直擊中我的心
Can't quit with your love
深深陷入你的愛之中無法自拔
So sick but so what?
就算很病態又如何?
I feel like I'm on top of the world with your love
因你的愛讓我覺得我是全世界最幸福的女人

[Verse 2]
Everybody wants what I got with you
每個人都羨慕我們之間的感情
'Cause I'm standing on top with a killer view
因為你讓我爬到你的頭上讓我像個女王
Inspired feeling like a million, I'm one in a million
讓我打從心底覺得我是萬中選一,我是你萬中選一
I'm one in a million, million, million
我是你萬中選一,選一,選一
I ain't even here, I'm in outer space
被愛沖昏頭的我,飄飄然到太空中
Like I'm Venus, you're Mars in the Milky Way
像是我是金星,你是火星在銀河中相互吸引著
It's crazy what you're doing to me, how you do it to me.
這是多麼的瘋狂,不管你對我做什麼,不管你怎麼對待我
How you do it to me, to me, to me
不管你怎麼對待我,對我,對我

All of them other boys can walk away (walk away now, walk away now)
其他那些蒼蠅就讓他們隨風飛走(隨風飛走,隨風飛走)
They ain't even in the game
他們連靠近我的機會都沒有
'Cause they know that you own it
因為他們知道我是屬於你的
You got this swag, you got this attitude (la la la la la la)
你的一舉一動,你的氣息(啦啦啦啦啦啦)
Wanna hear you say my name (say my name)
想要聽你親口說著我的名字(說出我的名字)
'Cause you got me...
因為你讓我…

[Hook]
Flying with your love, shining with your love, riding with your love (yeah)
因你的愛而飛翔,因你的愛而閃耀,因你的愛而轉動(耶)
I feel like I'm on top of the world with your love (I’m on top of the world)
因你的愛讓我覺得我是全世界最幸福的女人(全世界最幸福的女人)
One hit with your love (yeah)
你的愛直直擊中我的心(耶)
Can't quit with your love
深深陷入你的愛之中無法自拔
So sick but so what? (yeah)
就算很病態又如何?(耶)
I feel like I'm on top of the world with your love
因你的愛讓我覺得我是全世界最幸福的女人

[Verse 3 - Mike Posner]
Oh, you got it
噢,妳懂的
Yeah, yeah, you got it
耶,耶,妳懂我的
I could slow it down, speed it up how you want it, girl
我可以隨著妳的感受放慢加快我的節奏,寶貝
All night long
整晚都隨妳
And I don't even care if you sing my songs wrong
甚至就算妳唱錯專屬於我的歌
1st date, 1st base, 2nd date, 2nd base
第一次約會,到達一壘,第二次約會,到達二壘
3rd date (ha ha ha), you're looking at me funny
第三次約會(哈哈哈),妳傻傻的看著我
You got a hard shell but the middle's so yummy
妳如貝殼般有堅硬的外殼,但內心卻是如此的甜美

[Cher Lloyd]
'Cause you got me flying, baby
因為有你,讓我飛翔於天際,寶貝
I'm shining, baby
寶貝,我正閃耀著光芒
I'm riding with your love (ya ya)
因你的愛而轉動(耶耶)
One hit, baby
直直擊中我的心,寶貝
I can't quit, baby
我深陷其中,寶貝
I'm so sick but so what? (ya ya)
就算很病態又如何?
Flying, baby. I'm shining, baby.(I’m shining, I’m shining) I'm riding with your love (ya ya)
飛翔著,寶貝。閃耀著光芒,寶貝(閃耀著光芒,閃耀著光芒)。因你的愛而轉動著
One hit, baby. I can't quit, baby. I'm so sick but so what?
擊中我的心,寶貝。我深陷其中,寶貝。就算很病態又如何?
(Yeah, I’m on top of the world)
(耶,我是全世界最幸福的女人)

[Hook]
Flying with your love, shining with your love, (la la la la la la) riding with your love
因你的愛而飛翔,因你的愛而閃耀,(啦啦啦啦啦啦)因你的愛而轉動
I feel like I'm on top of the world with your love (I’m on top of the world)
因你的愛讓我覺得我是全世界最幸福的女人(我是全世界最幸福的女人)
One hit with your love
你的愛直直擊中我的心
Can't quit with your love
深深陷入你的愛之中無法自拔
So sick but so what?
就算很病態又如何?
I feel like I'm on top of the world with your love
因你的愛讓我覺得我是全世界最幸福的女人

[Outro]
Da da da da dum dum da dum dum (x3)
Da da da da dum dum

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()