close



Live


Charlie Wilson – My Love Is All I Have
查理威爾森 – 我所擁有的只有愛

[Verse 1]
Hello, do you have a minute?
哈囉,能給我一分鐘嗎?
I noticed you from across the room
我注意到妳從我眼前經過
Excuse me miss, don't take this wrong
小姐不好意思,我沒有惡意
I couldn't resist that smile and those beautiful eyes
我無訪抗拒那笑容,還有那對美麗的雙眼
I can see that you're wearing fancy clothes and drive a fancy car
我想像著妳穿著正點的洋裝還開著氣派的汽車
Your hair did and your nails done, looking like a superstar
妳的髮型和指甲都做了造型,看起來就像個超級巨星
Can I take out to dinner, baby?
寶貝,我能約妳一同共進晚餐嗎?
Cause there's something that I wanna say to you
因為我有一些話想對妳訴說

[Hook]
My love is all I have (all I have)
我所擁有的只有愛(我的所有)
I have to give (I have to give), I have to give (the love for real)
我愛上了(我愛上了),我愛上了(真誠的愛)
My love is all I have (all I have baby)
我所擁有的只有愛(寶貝,這是我的一切)
I have to give (oh), I have to give to you (oh oh oh yeah)
我愛上了(噢),我愛上了妳(噢~噢~噢~耶)

[Verse 2]
I may not have a bank account with seven figures
也許我的銀行存款不到七位數
And I may not have a sailboat and a big old mansion, oh no
也許我也沒有帆船及大宅邸,噢~不~
But I do know how to love you, baby
但我知道要如何疼愛妳,寶貝
And in my own way, in my own way, I'm rich as hell
但我的貼心,我的貼心,可是世界第一等
I really hope that none of this don't matter (matter baby)
我真的希望妳不會在意這些(不在意,寶貝)
And I hope that you don't judge a man by his status
我也希望妳不會依外在的財富來評斷一個男人
And I was wondering if you and I can get together, know each other better
我也常想著如果我們能在一起,更深入的了解彼此
And I promise you I'll give my all and make my heart your mansion
我對妳發誓我會給妳我的所有,讓我的心作為妳的避風港

[Bridge]
I'll give you all I have
我所給妳我所有的一切
Love is all I have
愛就是我的一切
Girl, you'll see what it is, I'm just keeping it real
親愛的,妳會了解什麼是真愛,我會一直用我真誠的心對待妳
It's real (x2)
這是真的
(oh yeah)
(噢~耶~)

[Hook]
My love is all I have (all I have)
我所擁有的只有愛(我的所有)
I have to give (I have to give), I have to give (owe baby)
我愛上了(我愛上了),我愛上了(噢嗚伊~寶貝)
My love is all I have (my love, oh, yeah)
我所擁有的只有愛(我的愛,噢~耶~)
I have to give (all I have to give baby), I have to give to you (all I have baby)
我愛上了(寶貝,給妳我的所有),我愛上了妳(噢~噢~噢~耶)

My love is all I have (oh my love oh oh)
我所擁有的只有愛(噢~我的愛,噢~噢)
I have to give (all I got to give you baby), I have to give (my holy oh my lonely oh)
我愛上了(給妳我所有的愛,寶貝),我愛上了(我的天,噢~寂寞的我,噢~)
My love is all I have (oh oh my love, oh my love)
我所擁有的只有愛(噢~噢~我的愛,噢~我的愛)
Baby (x8) bbb-baby
寶貝
I have to give, I have to give to you, owe oh
我愛上了,我愛上了妳,嗚伊~噢~
shabla tweet tweet yea

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()