close



Crystal Nicole - Pinch Me
Crystal Nicole – 痛醒

[Verse 1]
My heart's been beaten
我的心曾為愛跳動
Scarred and worn out
卻滿是傷疤也讓我累了
I played this game
這場愛情遊戲
With everything in my power
用盡了我每一分心力
I keep on losing all that I own
我不斷失去我所擁有的一切
Gave up my trust just to end up alone
只是為了不想再一個人孤單,而獻出了我的信任
And here you come asking for my hand, telling me you are different
而你就這樣出現在我面前,握住我的手問我願不願意,口口聲聲告訴我,我是多麼的不同
And I would just be lying if I said I didn’t believe it
如果我和你說我不相信,想也知道我口是心非
Got me feeling hopeful thinking you might be right
你讓我被愛沖昏了頭,讓我不禁想著也許你就是對的人
But this is gonna be one of those baby, I am tired go ahead and
但寶貝你依然成為他們其中的一員,我厭倦繼續這樣下去

[Hook]
Pinch me now wake me up
現在就把我捏醒吧
Of what appears to be the perfect dream love
讓我從這曇花一現的夢想完美愛情之中醒來
Pinch me now wake me up
現在就把我捏醒吧
Don’t let me get to the good part if you are gonna break my heart
如果你會讓我心碎,就別讓我嚐到幸福的滋味
Pinch me now
讓我痛醒吧

[Verse 2]
Been mistreated used and abused
經歷過各種委屈以及辱罵
Promised myself I wouldn’t be another man’s fool
對自己發誓再也不要當其他男人的玩具
It used to hurt me just to crack a smile
傷痕深深的刺傷著我讓我忘記了何謂快樂
Til You gave me love, got me cheesing up a storm now
直到你給了我愛情的滋潤,讓我陷入這愛情的風暴
I remember when You told me, you were nothing like the others
我還記得當你對我說,在你心裡我是多麼的獨特
I looked at you like you were bluffing, now I am a believer
當時我看著你心裡想著你在哄騙我,現在我卻深深的相信著你
Before I give u everything, before I get caught up
在我獻出一切之前,在我陷入這愛情風暴之前
If you don’t plan on staying, walk away and save us both the trouble
如果你不計畫著把我追到手,就遠離我拯救我們兩人遠離這錯誤

[Hook]
Pinch me now wake me up
現在就把我捏醒吧
Of what appears to be the perfect dream love
讓我從這曇花一現的夢想完美愛情之中醒來
Pinch me now wake me up
現在就把我捏醒吧
Don’t let me get to the good part if you are gonna break my heart
如果你會讓我心碎,就別讓我嚐到幸福的滋味

[Bridge]
I am trying to be optimistic but I am empty baby
我試著讓自己樂觀點,但寶貝我已經被掏空
People dipping in and out taking what they want and be leaving me
人們七嘴八舌他們的想法,也說著最好離我遠點
So I lost patience when it comes to my heart
所以當這些流言蜚語點點滴滴傳進我的心裡也讓我失去了耐心
I rather end it now before the pain starts
我寧願現在就結束這一切,當痛苦開始折磨我之前
So unless you got interest
所以除非你真的想這麼做
To invest what’s in your chest
承擔起這些後果
I suggest you find an exit
我建議你記得留給自己後路
It'd be best If you
這樣對你是最好的,如果你

[Hook]
Pinch me now (pinch me now) wake me up (wake me up)
現在就把我捏醒吧(現在就把我捏醒吧)
Of what appears to be the perfect dream love (somebody wake me up)
讓我從這曇花一現的夢想完美愛情之中醒來(誰快來讓我醒來)
Pinch me now wake me up
現在就把我捏醒吧
Don’t let me get to the good part if you are gonna break my heart
如果你會讓我心碎,就別讓我嚐到幸福的滋味
Pinch me now
讓我痛醒吧

Pinch me now (pinch me now) wake me up (wake me up)
現在就把我捏醒吧(現在就把我捏醒吧)
Of what appears to be the perfect dream love (don’t let me see it [x2])
讓我從這曇花一現的夢想完美愛情之中醒來(別讓我見到這一切)
Pinch me now wake me up
現在就把我捏醒吧
Don’t (don’t let me [x4])let me get to the good part if you are gonna break my heart
如果你會讓我心碎,就別讓我嚐到幸福的滋味(別讓我)
Pinch me now (pinch me now)
讓我痛醒吧(讓我痛醒吧)

(Pinch me now, yeah)
(讓我痛醒吧,耶~)

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()