Live


R. Kelly – I Believe I Can Fly
勞凱利 – 我相信我能飛

[Verse 1]
I used to think that I could not go on
我曾以為我再也走不下去這人生的道路
And life was nothing but an awful song
人生毫物意義,只是首爛透的歌曲
But now I know the meaning of true love
但現在我終於了解到什麼是真愛
I'm leaning on the everlasting arms
我倚靠在這永恆的肩膀上

If I can see it, then I can do it
如果我能明白,我就能去做到
If I just believe it, there's nothing to it
如果我能相信,我就心無畏懼

[Hook]
I believe I can fly
我相信我能飛
I believe I can touch the sky
我相信我能碰觸到天空
I think about it every night and day
我每日每夜想著
Spread my wings and fly away
我要振翅高飛向自己的目標
I believe I can soar
我相信我能展翅高飛
I see me running through that open door
我看見自己穿越了那一扇敞開的大門
I believe I can fly (x3)
我相信我能飛

[Verse 2]
See I was on the verge of breaking down
我曾面臨崩潰的邊緣
Sometimes silence can seem so loud
有時寧靜卻演變為一場災難
There are miracles in life I must achieve
我必須去達成我生命中的非凡成就
But first I know it starts inside of me, oh
但首先我知道一切始於我的內心,噢~

If I can see it, then I can be it
如果我能明白,我就能成為我心目中所想的
If I just believe it, there's nothing to it
如果我能相信,我就心無畏懼

[Hook]
I believe I can fly
我相信我能飛
I believe I can touch the sky
我相信我能碰觸到天空
I think about it every night and day
我每日每夜想著
Spread my wings and fly away
我要振翅高飛向自己的目標
I believe I can soar
我相信我能展翅高飛
I see me running through that open door
我看見自己穿越了那一扇敞開的大門
I believe I can fly (x3)
我相信我能飛

[Bridge]
Hey, cause I believe in you, oh
嘿,因為我相信著你,噢~

If I can see it, then I can do it (I can do it)
如果我能明白,我就能去做到(我就能去做到)
If I just believe it, there's nothing to it
如果我能相信,我就心無畏懼

[Hook]
I believe I can fly
我相信我能飛
I believe I can touch the sky
我相信我能碰觸到天空
I think about it every night and day
我每日每夜想著
Spread my wings and fly away
我要振翅高飛向自己的目標
I believe I can soar
我相信我能展翅高飛
I see me running through that open door
我看見自己穿越了那一扇敞開的大門
I believe I can fly (I can fly) (x3)
我相信我能飛(我能飛)

[Outro]
If I just spread my wings (I can fly)
只要我能振翅高飛(我能飛)
I can fly (I can fly) (x2)
我能飛(我能飛)
I can fly, hey (I can fly)
我能飛,嘿~(我能飛)
If I just spread my wings (I can fly)
只要我能振翅高飛(我能飛)
I can fly
我能飛~
(I can fly) (x3)
(我能飛)
Hmm, fly, fly, fly
哼~飛,飛,飛~

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()