Chris Medina – What The Words
克里斯·梅迪纳 – 一輩子的承諾

[Verse 1]
Anywhere you are, I am near
不論妳在哪,我都會在妳身旁
Anywhere you go, I'll be there
不論妳去哪,我都會陪著妳去
Anytime you whisper my name, you'll see
不論何時只要妳輕呼我的名字,我就會馬上出現

Every single promise I'll keep
對妳守護著每一個承諾
Cause what kind of guy would I be
If I was to leave when you need me most
如果當妳最需要我的時候我卻離開了,我怎麼能成為這樣的男人

[Hook]
What are words
這些承諾
If you really don't mean them
When you say them
如果不是發自內心,又有什麼意義

What are words
這些承諾
If they're only for good times
Then they're done
如果無法一同共患難,又有什麼意義

When it's love
當愛到心深處時
Yeah, you say them out loud
是阿,妳大聲的將承諾許下
Those words, They never go away
那些承諾,他們永遠會存在我們心中
They live on, even when we're gone
就算我們逝去,承諾也會永流傳

[Verse 2]
And I know an angel was sent just for me
然而我知道上帝為我派了一位天使
And I know I'm meant to be where I am
現在我知道了屬於我的命運及
And I'm gonna be
使命

Standing right beside her tonight
從今晚開始我會守護在她身旁
And I'm gonna be by your side
我會一直在妳身旁守護著妳
I would never leave when she needs me most
當她最需要我的時候,我會對她不離不棄

[Hook]
What are words
這些承諾
If you really don't mean them
When you say them
如果不是發自內心,又有什麼意義

What are words
這些承諾
If they're only for good times
Then they're done
如果無法一同共患難,又有什麼意義

When it's love
當愛到心深處時
Yeah, you say them out loud
是阿,妳大聲的將承諾許下
Those words, They never go away
那些承諾,他們永遠會存在我們心中
They live on, even when we're gone
就算我們逝去,承諾也會永流傳

[Outro]
Anywhere you are, I am near
不論妳在哪,我都會在妳身旁
Anywhere you go, I'll be there
不論妳去哪,我都會陪著妳去
And I'm gonna be here forever more
然而我會永遠守護著妳,至死不渝

Every single promise I'll keep
對妳守護著每一個承諾
Cause what kind of guy would I be
If I was to leave when you need me most
如果當妳最需要我的時候我卻離開了,我怎麼能成為這樣的男人

I'm forever keeping my angel close
我會永遠緊緊守護著我的天使

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()