Ludacris Feat. Usher, David Guetta – Rest Of My Life
路達克里斯&亞瑟小子&大衛·庫塔 – 下半餘生

[Intro - Usher]
If you live for something
如果你是為了夢想而活著
You're not
你並不是
Alone, my friend
孤單一人,我的朋友
So fill up your cup and
所以填滿酒杯
Lift your lighter
舉起打火機
And toast to life
向生命致敬

[Verse 1 - Ludacris]
Luda!
路達!
They say what don't kill me
他們說的那些有害的東西才不會要了我的命
Can make me stronger
只會讓我更強壯
So two drinks a night
所以每晚喝兩瓶酒
Should help me live longer
會讓我活的更久
I blow some smoke
我抽了菸
Just to give my lungs a test
只是為了測試我的肺
Cause why tip-toe through life
因為小心翼翼的過生活
To arrive safely at death
只會平靜的走向死亡

I'm on a journey
我在人生的旅途上
Yeah, I'm on a roll
是阿,我正活耀著
Sometimes gotta close my eyes
有時我會閉上雙眼
Just to open my soul
就為了敞開心扉
And tonight is the night
就在今晚
I gotta feeling that I'm about to act a fool
我覺得我就像個傻蛋一樣
So if you go fix some drinks
所以如果你想喝兩杯的話
Me and Usher are about to break some rules
我和亞瑟小子要一同打破原則

[Hook - Usher]
That's somewhere to go
有些該去的地方
But the world is moving slow
但世界卻轉動的很慢
I was born for the fast life
我生來就是快節奏的人
I go for broke
A lesson I can't afford
我擊破了我無法負擔的教訓
But for what it's worth I'm ready to pay
但這一切都很值得,我已經準備好付出
For the rest of my life (x2)
我的下半餘生

For the rest of my life
我的下半餘生

[Verse 2 - Ludacris]
If I got one life to live
如果我只有活一次的機會
I'm a party 'til I'm dead
我會開趴開到掛
What the hell is a life worth living
If it's not on the edge
如果人生過的不精采,那還有什麼人生是值得的
Tryna keep my balance I'm twisted
我扭曲著試著找尋人生的平衡點
So just in case I fall
所以萬一我倒下了
Written on my tombstone should say
我的墓碑上應該寫著
Women, weed and alcohol
正妹,大麻還有烈酒

[Hook - Usher]
That's somewhere to go
有些該去的地方
But the world is moving slow
但世界卻轉動的很慢
I was born for the fast life
我生來就是快節奏的人
I go for broke
A lesson I can't afford
我擊破了我無法負擔的教訓
But for what it's worth I'm ready to pay
但這一切都很值得,我已經準備好付出
For the rest of my life (x2)
我的下半餘生

[Bridge]
If you live for something
如果你是為了夢想而活著
You're not
你並不是
Alone, my friend
孤單一人,我的朋友
So fill up your cup and
所以填滿酒杯
Lift your lighter
舉起打火機
And toast to life
向生命致敬

[Ludacris]
Yeah, I'm stuck in this moment
是阿,我陷入這個時間點
Freeze the hands of time
雙手停頓在這時間點
Cause I feel inner peace
因為我感受到心靈的平靜
When I'm outta my mind
當我嗨到極致時
And you can call me crazy
你可以說我瘋了
But I like to roll the dice
但我更喜歡孤注一擲
So I'm willing to bet that I'm a be crazy
所以我將要賭上未來,瘋狂的
For the rest of my life (x2)
度過下半餘生

For the rest of my life
我的下半餘生

arrow
arrow
    全站熱搜

    Will Chiu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()